Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2012 #1 Skrevet 7. oktober 2012 Og noe godt til dessert som kanskje er litt sunt:)
Poteta Skrevet 7. oktober 2012 #2 Skrevet 7. oktober 2012 Dessert kan jo være frukt oppskåret og vaniljesaus til. Frisk, sundt og litt søtt Hva med wraps med kylling og salat?
Chelseafan Skrevet 7. oktober 2012 #3 Skrevet 7. oktober 2012 frukt med kesam vanlije til dessert og innbakte pølser eller Taco
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2012 #4 Skrevet 7. oktober 2012 Pølser og brød, enkelt og greit! Jentene elsket det da ei i barselgruppa hadde det en kald høstdag i forrige uke
L-8 Skrevet 7. oktober 2012 #6 Skrevet 7. oktober 2012 Karrytomatfløtekyllingsuppe slår jo alltid an! Og frukt er jo greit, ellers er det jo eplepaisesong ;-)
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2012 #7 Skrevet 7. oktober 2012 Eplepai eller kake (man MÅÅÅ ikke være kjernesunn hele tia og kun spise frukt, ikke alle slanker seg 24/7). Ost og skinkepai (hjemmelaget selvfølgelig) blir sikkert tatt godt imot Pølse i brød synes jeg passer i barneselskap, ikke i et møte med voksne.
Puserjenta Skrevet 7. oktober 2012 #8 Skrevet 7. oktober 2012 ikke sånn supersunn, men jeg lagde apple crumple igår og den var kjempegod. Martha Stewart sin oppskrift. Til lunch har jeg tidligere servert pai og grove rundstykker og pålegg. Hos en venninne har jeg fått pastasalat og den var veldig god.
fikas Skrevet 7. oktober 2012 #10 Skrevet 7. oktober 2012 Deilig kremet blomkålsuppe med chili og ferskt brød/rundstykker. Mmmmm! Eplekake/pai/smuldrepai/muffins. Akkurat det som kreves midt i beste sesong
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2012 #11 Skrevet 7. oktober 2012 Mmmm... Omelett hørtes godt ut:) Tror det blir det:) Takk for mange gode tips:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå