Gå til innhold

Bruke navn som ikke finnes

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Synes godt at både Afriena, Afrienna og Afrine ville fungert fint som navn. Fine navn, også.

Alt som har med millioner (eller penger generelt) ville jeg nok unngått. Jalala kunne sikkert fungert, men blir litt for likt la-la-la for min stil.

Scania; Mirakel kommer sikkert til å komme i bruk som navn snart. Positivt ladede ord som navn er jo veldig inn nå, og Mirakel kan jo også være en sammensetning av Mira og Rakel.

Er generelt uenig i at man ikke kan lage sine egne navn. Hvorfor ikke? Så lenge det ikke har negativ betydning eller enkelt kan forbindes med noe negativt, er det jo egentlig bare koselig, synes jeg.

Synes absolutt det kunne blitt brukt som navn. Ofte så ser man etter betydningen av navnet når man velger, så hvorfor ikke?

Man sender nok bare inn papirene med navn som vanlig , men man KAN få avslag på navnet og da må du finne et annet.. Eller ev. Søke på samme måte som når man ønsker å bytte navn.

Tror det må være et minimumsantall av personer som har navnet i Norge, hvis ikke er det ikke et navn og man må søke om å få bruke det som navn....

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...