Gå til innhold

Hei, venter tvillinger!

dreamtwins

Anbefalte innlegg

Eg venter tvillinger, er 10+6 i dag! Tok tidlig ul privat da eg var 8 uker, pga flere spontanaborter tidligere i år. Ville vite om det var liv i magen. Så fikk eg vite at det var to, stor overraskelse! :) Har vært engstelig for at noe skal gå galt pga det som har skjedd tidligere, og er nå så glad for at eg nærmer meg 12 uker.

Fortsetter under...

Gratulerer, og velkommen i klubben;) mine er 2 uker i morgen, og det er overveldende, men fantastisk! Har en på 3 også, har dere noen fra før?

Takk for det, og gratulerer så masse til deg! Så koselig. Eg har en datter fra før, men hun er blitt 14 år nå. Har vært alenemor lenge, men nå har eg ny samboer som er far til tvillingene.

Annonse

Jeg venter tvillinger <3 6 uker idag. Ul viste <3 bank på begg når jeg var 5+4 :) .... men jeg er litt skremt. Si d går bra alle dere som har fått det....for jeg syns alt sammen er blitt fryktelig skummelt.

Gratulerer til deg! Ja, det er litt av en beskjed å få ;) Eg tenker at det praktiske o.l. får eg bekymre meg om senere, nå håper eg bare så veldig at alt skal gå fint med svangerskapet og begge barna. Gleder meg til eg kommer noen uker lenger, og føler meg litt tryggere på at det skal gå bra. Har du mye symptomer? Eg har vært en del kvalm, og skikkelig trett. Legger meg tidlig og sover lenge om natten, men blir veldig trett igjen litt utpå dagen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...