Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2012 #1 Skrevet 7. oktober 2012 Skal noe til å alltid overholde kl.slettene merker jeg, men vil jo prøve så langt det lar seg gjøre .. I kveld blir det vanskelig mtp teateret.. Bare ta den 2 timer for sent?:/
Riley Skrevet 7. oktober 2012 #2 Skrevet 7. oktober 2012 Ta m sprayen på teater. Vil tro de har pause i 8, halv 9-tiden. Da lurer du dg på dn og tar en spray. Alternativt tar du dg et dobesøk under forestillingen.
dincene Skrevet 7. oktober 2012 #3 Skrevet 7. oktober 2012 Og jeg tviler på at noen skal legge merke til at du tar en spray i salen heller. Det er jo så mørkt der. Jeg selv har tatt det i møter. Og jeg vil tro folk tror det er en vanlig nesespray
*ønskegull* Skrevet 7. oktober 2012 #4 Skrevet 7. oktober 2012 Tror det kan være lurt å ta den mens du er på forestilling Hos meg så står det at jeg skal ta de kl.8,15,22 og jeg håper jeg får tatt sprayen til disse tidene. Vet ikke hvor krise det er hvis en er en time sein?
Gjest usababy Skrevet 7. oktober 2012 #5 Skrevet 7. oktober 2012 Ta den med deg og spray til rett tid. Jeg har sprayet i butikker, på kino osv, folk tror bare det er en nesespray.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2012 #6 Skrevet 7. oktober 2012 Dersom jeg sprayer i salen, så får jeg jo verken rengjort før eller rett etter, men ingen krise? Spørs om jeg ikke bare skal snike meg ut på toalettet som noen her over sier, slik at jeg får gjort det etter boka;) Hi
dincene Skrevet 7. oktober 2012 #7 Skrevet 7. oktober 2012 Jeg regngjør den bare av og til. Man trenger jo ikke å skylle hver gang. Men du finner nok sikkert ut av hva som skal passe deg best
Gjest usababy Skrevet 7. oktober 2012 #8 Skrevet 7. oktober 2012 Du trenger ikke rengjøre den hver gang. Jeg gjorde det vel ca en gang om dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå