Gå til innhold

Sitter å tripper...

Anbefalte innlegg

Jaja... Sitter nå her i stua å tripper. Stuptrøtt, men får ikke sove da jeg har halsbrann fra hel**** og ingenting fungerer. Ikke får jeg puste skikkelig når jeg ligger flatt heller og jeg klarer ikke sove om jeg bygger meg opp i ryggen.

MEN det er ikke derfor jeg sitter å tripper :)

Etter å ha stelt meg og på vei inn til soverommet merker jeg at jeg er våt mellom beina. Sambo spør øm jeg glemte å tørke meg etter do, men jeg vet jeg tørket meg skikkelig. Kjenner etter og blir våt på henda. Tørker og vasker meg og går å legger meg. Da jeg må på do igjen litt senere dobbelt tørker jeg meg for å være helt sikker. Pusler litt på badet og merker igjen at jeg er våt, så jeg tørker meg og går å legger meg. Får ikke sove og etter en liten stund er jeg våt IGJEN. Vekker sambo og sier jeg lekker og at jeg står opp for å se om det kommer mer. Og det gjør det :) :) :)

Har gått rundt og rundt i huset, det jeg klarer med bekkenløsning, og sitter nå å slapper av. Blitt mer våt, men venter på at vannet går skikkelig eller i det minste nok til å ringe føden. Vondt i ryggen og litt i magen. Håper på fødsel nå ja :) :) :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143978159-sitter-%C3%A5-tripper/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jaja... Sitter nå her i stua å tripper. Stuptrøtt, men får ikke sove da jeg har halsbrann fra hel**** og ingenting fungerer. Ikke får jeg puste skikkelig når jeg ligger flatt heller og jeg klarer ikke sove om jeg bygger meg opp i ryggen.

MEN det er ikke derfor jeg sitter å tripper :)

Etter å ha stelt meg og på vei inn til soverommet merker jeg at jeg er våt mellom beina. Sambo spør øm jeg glemte å tørke meg etter do, men jeg vet jeg tørket meg skikkelig. Kjenner etter og blir våt på henda. Tørker og vasker meg og går å legger meg. Da jeg må på do igjen litt senere dobbelt tørker jeg meg for å være helt sikker. Pusler litt på badet og merker igjen at jeg er våt, så jeg tørker meg og går å legger meg. Får ikke sove og etter en liten stund er jeg våt IGJEN. Vekker sambo og sier jeg lekker og at jeg står opp for å se om det kommer mer. Og det gjør det :) :) :)

Har gått rundt og rundt i huset, det jeg klarer med bekkenløsning, og sitter nå å slapper av. Blitt mer våt, men venter på at vannet går skikkelig eller i det minste nok til å ringe føden. Vondt i ryggen og litt i magen. Håper på fødsel nå ja :) :) :)

åh! Det høres ut som vannet holder på å gå. Jeg fikk vite at det ikke er nødvendigvis så mye vann som kommer ut hvis hodet er godt festet i bekkenet...og etterhvert som man lekker litt vil hodet fungere som en propp. Så ring føden å hør.

Halsbrannen forsvinner så fort man har født, det har den ihverfall gjort på meg :)

Lykke til, dette er spennende!

Annonse

Har gått rundt å surra på stua i noen timer før jeg la meg igjen og fikk sove i to timer. Kommer fortsatt "skvetter", men ikke mer i mengden. Kan ha noe med det at hodet er festet. For det er veldig godt festet sa legen på kontroll. Har vondt i ryggen og helt ned til halebeinet. Små kynnere i magen innimellom. Skal stå opp nå og ta meg noen runder til på stua før jeg ringer føden å hører med de.

Håper virkelig at baby vil ut :)

Halsbrann er den største driten ja :) håper virkelig den forsvinner med fødsel.

Hi

Har gått rundt å surra på stua i noen timer før jeg la meg igjen og fikk sove i to timer. Kommer fortsatt "skvetter", men ikke mer i mengden. Kan ha noe med det at hodet er festet. For det er veldig godt festet sa legen på kontroll. Har vondt i ryggen og helt ned til halebeinet. Små kynnere i magen innimellom. Skal stå opp nå og ta meg noen runder til på stua før jeg ringer føden å hører med de.

Håper virkelig at baby vil ut :)

Halsbrann er den største driten ja :) håper virkelig den forsvinner med fødsel.

Hi

Lykke til! :)

Ble bomtur. Fillern og!

De kunne ikke bekrefte vannavgang og fikk beskjed om at jeg mest sansynlig hadde tisset på meg ufrivillig... Kynnerene forble kynnere og jeg fikk beskjed om å ringe om det kom mer vann eller at jeg fikk rier.

Så da er det bare å smøre seg med tolmodighet.. Sukk.

Hi

Skjønner hvordan du har det :) Her er jeg 39 uker i morgen.

Er nå lei av at baby bare lurer meg. Har selv vært inne i uke 35 ca med falske rier helt ned i 4 minutter med 1 minutt varighet.

Nå vil jeg ikke inn fler ganger før jeg kan dra derfra med babyen min :)

Noe jeg håper skjer denne uken. Lov å håpe.

Allerhelst i morgen. Hihi.

Hi

Annonse

Skjønner hvordan du har det :) Her er jeg 39 uker i morgen.

Er nå lei av at baby bare lurer meg. Har selv vært inne i uke 35 ca med falske rier helt ned i 4 minutter med 1 minutt varighet.

Nå vil jeg ikke inn fler ganger før jeg kan dra derfra med babyen min :)

Noe jeg håper skjer denne uken. Lov å håpe.

Allerhelst i morgen. Hihi.

Hi

Har det ikke komment mer vann? Hos meg gikk vannet men var enda mindre våt enn det du beskriver.. Gikk sånn i 2 dager før jeg stusset og kom opp på føden for sjekk. Der en barnepleier ville se på bindet mitt som da var knusk tørt og mente vannet ikke hadde gått , men da jordmor undersøkte meg med ett slik instrument rant vannet og hun ba pleieren komme å se:) jeg ble lagt inn og satt igang.

Ikke kommet noe mer enda.. Men vi krysser fingrene for at det skjer noe i morgen. Da skal vi på noe viktig og det er vel typisk at noe skal skje da slik at vi må droppe det. Hehe. Lever i trua på at det skal skje noe snart, men er fullt klar over at det enda kan være 3 uker igjen. For da blir jeg satt i gang i følge overtidsreglene til sykehuset.

Gleder meg sånn til å møte babyen min :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...