Gå til innhold

ullbody/ullstrømpebukser, kjøper dere det?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei

Jeg ville kjøpt et par eller to..vi kjøpte litt, men vår gutt var så varm av seg, så han ble bare uvel, og veldig varm så det kommer ann på babyen din :) Må anbefale Joha klær på det varmeste,ikke 100%ull, og holder veldig bra på varme og kvalitet!! Selges bla på Barnas hus :)

Annonse

Kjøpte kun bomull sist, og det angret jeg litt i ettertid på ;) Vi fikk en skikkelig gulpegutt som hadde ørten skift daglig. Man må jo som regel skifte om de bare blir litt våte, mens med ull så tørker det meste fort inn uten kulde og den største lukten. Så jeg har kjøpt noen bodyer og strømpebukser siden det er mye det de går i første tiden. Ellers vanlige klær utenpå da. Men ull underst sverger jeg til :) Ullpysj er heller ingen dum ide. Kjøper det som er i ull litt større slik at jeg har det lengre, det koster jo litt selv om det er ull fra Cubus og Name it.

Jeg har kjøpt inn litt, tenker at det kan være fint hvis vi skal ut på trilleturer og sånn. Handla inn i 56/62. Men når vi er inne kommer jeg nok til å bruke mest bomull. Har det jo varmere inne om vinteren enn om sommeren så.

Sist hadde jeg sommerbarn jeg også og brukte ikke ull i de minste str. Har vært så heldig å få arve en goood del av venninna mi, forskjellige typer. Har kjøpt litt også men har også en del bomull til lillesøster liggende. Som flere sier her, vi kommer til å ha det godt og varmt inne, det har vi alltid om vinteren. Skjønner heller ikke helt de som sier at ull er bedre for da kan de gulpe på det og det tørker inn og lukter mindre. For meg er det naturlig å skifte hvis de gulper utover.... da vasker jeg heller et plagg mer....men kanskje jeg som er litt hysterisk opptatt av renhet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...