Gå til innhold

Er det noen som kjenner til blanding av fostimon og gonal-f?

Anbefalte innlegg

Hei! Er det noen som har erfaring med disse medisinene samtidig.? Jeg har ikke hørt om fostimon tidligere, så jeg synes at det er rart at de sette meg på helt nye medisiner etter 2 neg forsøk.

I tillegg så har jeg lavt stoffskifte og pcos som gjør prosessen vanskelig for meg. Er det noen som har erfaring med det?

Mvh Sinn

Fortsetter under...

I Norge er det ikke tradisjon for dette. I land som for eksempel England og USA er det ikke uvanlig å kombinere disse medisinene. Mitt tips er å bruke søkemotoren Google på de to medisinen typene du skal ta eller gå inn på Fertility friend i England som er samme type forum som Bim.

Synes personlig det er godt å høre du får en endring i behandlingsopplegget ditt for å optimalisere dine sjanser for ett lykkelig resultat.

TUSEN TAKK for svar stjernemagnolia. Skal sjekke ut om jeg finner noe på FF. Har googlet dette uten å finne noe svar.

Det blir spennende å se hvordan medisinene fungerer, jeg kjenner nå allerede etter 4 dager med sprøyter at kroppen reagerer. Håper at det er positivt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...