alenemamma84 Skrevet 6. oktober 2012 #1 Del Skrevet 6. oktober 2012 når har jeg gått 2 uker med blødninger, den første uken med bare litt spor og brunt.. blødd akkuart som mensen i nesten en uke. vært på sykehuset og tatt ultralyd på tordag og i dag. venter på svar på blodprøver.. i ettermiddag hat jeg hatt store smerter.. og det kom ut et par klumper.. jeg har ei datter fra før på 6 år. jeg trodde jeg aborterte med henne når jeg var ca 3 mnd på vei. da lå det en diger klump i trusa.. dro på sykehuset og babyen hadde det helt fint.. jeg går håper at dette var noe av det samme. at jeg fortsatt har fosteret i meg.. men nå sjansene er vel små. kjæresten min syns det var for tidlig ar vi skulle få barn. jeg har ikke forstått meg på han i det hele tatt.. han kom til å tvinnge meg til å ta en abort.. jeg for min deg vil prøve på nytt igjen.. vi skal planlegge å flytte sammen etter nyttår. han har jobb og sønn på 4 år fra før. og jeg har en jobb.. skjønner virkelig ikke problemet. dette har gjort meg usikker.. jeg elsker han. men vil ikke han ha nor barn i det hele tatt har ikke vi noe¨å gjøre sammen. jeg ser frem til et barn til med min fremtidige mann! of i 1 år har jeg ment det er han, vi har så mye kjærlighet til hverandre og har det det kjmpe bra. men dette som har skjedd nå har fått meg til å tenke og gruble litt.. skulle virklig ønske at dette som har skjedd der nede i dag er bare noen blødninger som jeg hadde med jenta mi.. uff... er ødelagt!!!! :'( mista jeg denne så får jeg ikke barn på noen år for han vil ikken ha, han hadde nok stilt opp hadde han fått vent seg til tanken.... hilsen ei redd og sårbar jente- :'( Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143978094-uventet-gravid-bl%C3%B8r-og-tror-jeg-har-abortert/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå