Gå til innhold

Hvor mye klær har dere kjøpt til den lille?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi hadde en del fra sist gang, men har fornyet litt. Har bare tatt fram det i 50 og 56 foreløpig siden vi ikke vet kjønn. Så vil "spare" meg litt til etterpå med enten å finne fram de gamle gutteklærne på loftet eller shoppe nytt om det blir motsatt ;)

Str 50:

4 bodyer

2 sparkebukser

1 overall

1 utedress til hjemreisen fra sykehuset

Str.56:

5 bodyer i bomull

2 bodyer i ull

5 bukser

2 strømpebukser i ull

2 strømpebukser i bomull

3 cardigans

1 utedress

+ en del av de minste sokkene da..;)

Ullsokker

4 par sokker

Ytterlue

Ulldress

1 body 50

1 body 56

1 kjole 56

2 strømpebukser 50/56

1 bukse

Tror ikke jeg har kjøpt mer jeg? Vi har endel ull, pysjer etc fra 3 åringen som vi kommer til å bruke igjen :)

Annonse

Jeg har full jentegarderobe etter eldste, men er så heldig at jeg arver gutteklær i nyfødtstr :) Så ingenting :) Får jo babyen rett før jul så tenkte jeg kan ønske litt, spesielt ull :) (ser ut som vi får gutt, men tror det ikke før jeg får se det ;) )

har kjøpt en del, men ikke bare i en str.

Alt fra 50 til 80.

I str 50/56 har jeg ca 6 langermet body og 5 sparkebukser og 4 pysj,

og 4 par sokker. pluss 2 luer og et par hansker i supermyk stoff. en myk og bamsete overall som jeg skal ha han oppi når vi skal kjøre han hjem. Oh My God.. sover med den av og til og koser med den. den er så myk. også har hetten 2 små ører og rumpen har en liten duskehale. oh dear... :P det finns ikke noe mer spiselig. mangler bare kroppen til lille smurfen inni i den :P

babyklær er noe av det søteste jeg vet. kan ikke motstå de bitte små str.

små små søte miniatyr mennesker asså... guuuuuuud... jeg dør... også står det I love Mummy og i love daddy osv... åssen skal jeg motstå.

men nå har jeg fått forbud mot å kjøpe mer av sambo... hihihi...

Annonse

Har forsøkt å begrense det så mye jeg kan og kun kjøpt inn "praktiske" klær. Alt det søte har de kommende besteforeldrene allerede begynt å hamstre inn :-) Har forresten termin 7. nov, så har fokusert mye på praktiske vinterklær.

Foreløpig har jeg:

3 langermet bodyer str 50

3 strømpebukser 0-1 mnd

5 langermet bodyer str 56

3 pysjer/sparkebukser str 50. Kommer til å kjøpe et par i 56 også.

2 bukser str 0-1 mnd

2 bukser str 1-3 mnd

1 fleecedress str 56

2 ullbodyer str 60

2 ullstrømpebukser str 60

1 lue i ull 35 cm (nyfødt)

1 par ullsokker

3 par vanlige sokker

Også har jeg bestile en ulldress fra nøstebarn også. Str 62-68. Tenkte det var greit å bestille litt stort, så holder den kanskje hele vinteren. + at jeg tenkte å kjøpe en lue til i ull og en ullbody til nyfødt som kan passe når vi skal hjem fra sykehuset. Skal en tur på Spar Kjøp til helgen, så de hadde tilbud på ull der, og har hørt at det skal være ganske bra kvalitet også.

Ser jo nå at det har blitt endel... hehe. Men har i hvertfall ikke tatt heeeelt av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...