Gå til innhold

Vil si hei;)

stinemor87

Anbefalte innlegg

Jeg er ny her og venter tvillinger i april. Er 12+1 i dag, fikk se to knøtt med bankende hjerter på ultralyd forrige uke:) Har en gutt som blir 3 til våren fra før, og kan ikke si annet enn at det var en stor overraskelse at det kommer to til.

Nå gleder vi oss masse og jeg engster meg selvfølgelig for om alt går bra. Skal ikke på ordinær ul før 20.november, og det føles som en evighet til. Men symptomene er sterke og jeg har en fantastisk jordmor og fastlege jeg kan gå til når jeg måtte ønske (fordelen med å ikke bo i Oslo lenger, enklere å få timer;) ).

Håper at vi får to friske små til våren og at jeg kan få litt hjelp og støtte her inne om nødvendig:)

Endret av stinemor87

Fortsetter under...

Gratulerer så mye! Og lykke til! Her nærmer jeg meg slutten på graviditeten med min 33+3 uker. Jeg trengte definitivt disse månedene på å forberede meg mentalt på de to som kommer, men nå er jeg såååå klar! :-) Vi er også så heldige å ha 2 åring fra før, og jeg er veldig glad for det, så blir i alle fall ikke alt heeelt nytt! Kos deg med den voksende magen, og lær deg til å slappe av!

Gratulerer masse til deg! Eg venter også tvillinger i april (30.04), og veldig kjekt at her er andre som er kommet ca like langt!

Eg fikk vite at det er tvillinger i uke 8, er 11 uker i morgen :)

Eg har også engstet meg en del, og gleder meg for hver uke som går! En uke til eg er 12 uker, vil vel føle meg litt tryggere på det hele da..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...