Gå til innhold

Ingen sjanse? Eller?

Anbefalte innlegg

Jeg gikk på p-piller frem til tiende september. Før p-pilleslutt hadde jeg en liten blødning i midten av august (resultat av slurv med p-pillene, hadde sex som vanlig ettersom planen var å slutte med pillen uansett). Jeg blødde ikke i det hele tatt etter slutt av p-piller, og har fremdeles ikke sett antydninger til blod i det hele tatt.

Jeg tok test:

I midten av august

I midten av september

I slutten av september

Som dere sikkert skjønner, var alle testene negative. Nå lurer jeg på om jeg overhodet ikke har sjanse for å ha blitt gravid denne syklusen? Og når kan jeg egentlig forvente mens etter dette? Når jeg tidligere har sluttet på pillen (legger til at jeg da var singel og sølibat) har mensen kommet med en gang etter slutt - og kommet normalt rundt samme dato hver måned. Når jeg har gått på pillen har jeg også hatt mensen normalt.

Så, kan jeg ha blitt gravid denne syklusen? Og når ville dere ha testet igjen?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143978032-ingen-sjanse-eller/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tipper det er for sent for deg denne syklusen, men nå i Oktober skulle det jo være fritt fram ;)

Jeg tror jeg fikk mens temmelig nøyaktig 1 mnd. etter at jeg sluttet på pillen. Jeg ville ha testet igjen etter neste eggøsning, forutsatt at du har jevnlig sex såklart :P

Hei Skorpionen91 ;-)

Håper det klaffer for deg nå på oktober.

Bruker du El.tester?

Jeg begynte med det denne mnd. og fikk positiv el. test. 3 oktober. så vi hoppet til køys da ;-D så har ihvertfall ikke gått glipp av EL. denne mnd.

Kanskje du vill være med å prate ? :-)

Kan fortelle litt info om meg.

22 år.

1 prøveperiode.

Har hus og bil og fast jobb.

Jeg har lest om de som ikke får positiv test før 2-3 uker før IKM (det betyr ikke kommet mens, eller?), så da er det vel fremdeles sjanse? Jeg aner ikke når jeg skal/skulle forvente mensen denne måneden (den tiende oktober siden jeg sluttet på pillen tiende september skulle den jo i alle fall ha vært her?), så det hele er litt frustrerende..

Når ville dere ha testet igjen dersom mensen aldri dukker opp?

Jeg bruker ikke el-tester nei, vi har egentlig bare bestemt oss for å ta det hele med ro, sex har vi hver dag uansett :)

Vil gjerne prate, ja!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...