Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2012 #1 Skrevet 6. oktober 2012 Startet med sprayen i går. Føler liksom ikke at jeg får til skikkelige "dæsjer" når jeg trykker av, så et par ganger har jeg tatt ny spray like etter.. -Noe jeg er usikker på om jeg faktisk kan gjøre.. -Andre som kjenner seg igjen i dette?- evt er det tatt opp med lege om en kan spraye x 2 dersom en føler at en ikke fikk nok på første forsøket?? Er så redd for å gjøre feil....
IdaPingPong Skrevet 6. oktober 2012 #2 Skrevet 6. oktober 2012 Må kun ta 1 dusj. Men sprayet du den par ganger før du brukte den første gang så du så at det kom en fin dusj?
Riley Skrevet 6. oktober 2012 #3 Skrevet 6. oktober 2012 Jeg hadde problemer m en sprayflaske, men hadde brukt dn litt før dn begynte å tulle da. Fikk da beskjed om å gå på apoteket. De sa dn var ok, men hvis jeg følte dn ikke gav dosen, skulle jeg bare ta en spray til. Men som ida nevner, når du åpner en ny flaske skal du trykke på dn til du får en fin dusj. Da er dn klar til å brukes.
*ønskegull* Skrevet 6. oktober 2012 #4 Skrevet 6. oktober 2012 Jeg starter i morgen og kommer til å spraye en gang, altså et trykk pr gang. Hvis ikke blir vel doseringen dobbel? Men burde jo vært skikkelig spray.. Har du testen med å trykke opp i luften slik du ser den virker? Kanskje dumt spørsmål men..
Bambi14 Skrevet 6. oktober 2012 #5 Skrevet 6. oktober 2012 Hva kan gå galt om man tar for mye? Bare lurer, siden jeg hadde samme tanker som anonym her da jeg sprayet:-)
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2012 #6 Skrevet 6. oktober 2012 Hi her. Jeg sprayet flere ganger ut i luften før bruk første gang, og da kom det til slutt en god dæsj.. Kommer til å ringe klinkken mandag for å høre om jeg kan ta en ekstra dersom det føltes som om at det ikke kom rikelig nok.. -kan legge ut svaret her:)
Stjernemagnolia Skrevet 6. oktober 2012 #7 Skrevet 6. oktober 2012 Jeg har sprayet i tilsammen seks uker. Fire uker med enkel dose og to uker med dobbel dose. Du skal kun ta enkel dose om det er avtalt. Denne sprayen er ikke som vanlig nesespray hvor du kjenner det "renner litt væske nedover". Den er mere finfordelt og det er betydelig mindre væske som kommer ut i hver spray. Sjekk ved å spraye ut i luften om du ser en spraydose som kommer ut. Da får du i deg riktig dose.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå