Gå til innhold

Dere som venter nr to...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Ønsker i utgangspunktet en til, men vet rett og slett ikke om kroppen min og jeg kan takle en graviditet til :( Har hatt sterk bekkenløsning begge gangene. Jeg får se etterhvert hvordan det går, brukte lang tid på å bli bedre forrige gang...

Blir 2 år og 8 mnd mellom mine :)

Her blir det 2,5 år mellom nr. 1 og nr. 2. Ikke siste, men blir en stund til tredje, som blir siste. Mannen mener 2 år til, jeg tenker mer 4 år til. Er ikke veldig glad i å gå gravid, så vil ha kroppen min for meg selv en stund først ;)

Heia,

Blir sistemann her også :-) 2 stk er nok for vår familie. Litt pga av helsemessige årsaker og at vi vil klare å følge opp 2, men slite mye mer med 3. Gleder oss til lillesøster kommer, da er det nesten 5,5 år til storesøster. :-) perfekt for oss.

Annonse

Her blir det nesten nøyaktig 2 år mellom, og det blir nok tett nok for oss :P

Det blir definitivt også siste barn for min del. Jeg er av de som ikke liker å være gravid, har plager og altfor mye bekymringer. Så der har jeg innsett min begrensning.

Jeg er så bestemt at jeg skal sterilisere meg under mitt planlagte ks. Så sikker er jeg.

Men er veldig takknemlig for å få to barn. Syns det er passe antall barn for oss :)

Hadde bestemt meg for at dette ble siste forsøk uansett. Kroppen klarer ikke mer, men med et fryseegg igjen måtte vi jo prøve... Og vips blir jeg trebarnsmor! Gutten blir ganske nøyaktig to år eldre enn sine to søstre!!!

Og hadde jeg trodd det var noen som helst sjanse for å bli spontant gravid seinere hadde jeg også sterilisert meg!!!!

Her blir det nesten nøyaktig 2 år mellom, og det blir nok tett nok for oss :P

Det blir definitivt også siste barn for min del. Jeg er av de som ikke liker å være gravid, har plager og altfor mye bekymringer. Så der har jeg innsett min begrensning.

Jeg er så bestemt at jeg skal sterilisere meg under mitt planlagte ks. Så sikker er jeg.

Men er veldig takknemlig for å få to barn. Syns det er passe antall barn for oss :)

Kunne jeg også tenke meg, skal ikke ha planlgt KS da men fikk beskjed av legen at jeg uansett var for ung til å sterilisere meg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...