Pærefrø Skrevet 6. oktober 2012 #1 Skrevet 6. oktober 2012 I dag er jeg 6+5, og de siste dagene har symptomene forsvunnet...i går og i dag.har jeg ingenting... Ikke kvalm, ikke vonde/ømme pupper.. Normalt?
Chelseafan Skrevet 6. oktober 2012 #2 Skrevet 6. oktober 2012 Er jo ikke alle som har Symtomer hele tiden,så alt er sikkert fint
happyhamlet Skrevet 6. oktober 2012 #3 Skrevet 6. oktober 2012 I dag er jeg 6+5, og de siste dagene har symptomene forsvunnet...i går og i dag.har jeg ingenting... Ikke kvalm, ikke vonde/ømme pupper.. Normalt? ring rundt til private gynekologer og bestill en UL så får du fred i sjelen. Det ville jeg gjort iallefall. Ellers får du melde deg i akutt mottaket og stønne over ekstreme smerter så de tar deg inn;) men jeg tror førstnevnte forslag er bedre. KOster fra 300 til 1000 for å sjekke det. Gjør det, så slipper du å være redd <3 Ps: alt er antagelig helt fint, går litt i rykk og napp vettu. Kanskje du får en prinsesse som jobber i det stille;) (hun innreder sikkert en bomull seng akkurat nå skal du se) <3
White*Angel Skrevet 6. oktober 2012 #4 Skrevet 6. oktober 2012 Er 6+2 i dag og har heller ikke symptomer på at jeg er gravid.
Pærefrø Skrevet 6. oktober 2012 Forfatter #5 Skrevet 6. oktober 2012 Ingen gyn her vil ta meg inn har.prøvd. Mista i ma/bo her i april. Skal t legen min på tirsdag, så får få en henvisning..
happyhamlet Skrevet 6. oktober 2012 #6 Skrevet 6. oktober 2012 Ingen gyn her vil ta meg inn har.prøvd. Mista i ma/bo her i april. Skal t legen min på tirsdag, så får få en henvisning.. Hvor langt var du på vei når du mista? og du.....ikke bekymre deg. Jeg tror det bare er litt hvil i byggearbeidet der inne. Husk at vi får jo ikke gjort noe annet enn å bekymre oss, går det galt så går det galt... uansett. Er ikke det som skjer nå vettu lille frø
Pærefrø Skrevet 6. oktober 2012 Forfatter #7 Skrevet 6. oktober 2012 Var 10 uker da de oppdaga bo.. Er livredd....så sitter igrunn her å bare bekymrer meg.. Hehe
doble Skrevet 6. oktober 2012 #8 Skrevet 6. oktober 2012 Var 10 uker da de oppdaga bo.. Er livredd....så sitter igrunn her å bare bekymrer meg.. Hehe Jeg hadde også en BO/MA i sommer. Kjempe trist:( Klem;) Skjønner at du er nervøs. Det er jeg og. Er 5 + 0 idag. Har lite symptomer jeg og. Men det er vel lite sjangs for at man opplever BO igjen tror jeg. Det er bare som regel tilfeldig feil med egg eller sperm. Jeg har ikke ømmepupper i det hele tatt jeg. Hvordan er det med deg? Jeg hadde veldig store og ømme sist, da det var en BO. Nå ingenting.. Men regner med at det kommer etterhvert;) Hadde ikke det med minste jenta mi, men med hun første, så det er vel forskjellig fra svangerskap til svangerskap;) Ta en hcg test og sjekk stigningen kanskje? Masse lykke til til deg! Det går nok bra skal du se;) Klem
Pærefrø Skrevet 6. oktober 2012 Forfatter #9 Skrevet 6. oktober 2012 Var 10 uker da de oppdaga bo.. Er livredd....så sitter igrunn her å bare bekymrer meg.. Hehe Jeg hadde også en BO/MA i sommer. Kjempe trist:( Klem;) Skjønner at du er nervøs. Det er jeg og. Er 5 + 0 idag. Har lite symptomer jeg og. Men det er vel lite sjangs for at man opplever BO igjen tror jeg. Det er bare som regel tilfeldig feil med egg eller sperm. Jeg har ikke ømmepupper i det hele tatt jeg. Hvordan er det med deg? Jeg hadde veldig store og ømme sist, da det var en BO. Nå ingenting.. Men regner med at det kommer etterhvert;) Hadde ikke det med minste jenta mi, men med hun første, så det er vel forskjellig fra svangerskap til svangerskap;) Ta en hcg test og sjekk stigningen kanskje? Masse lykke til til deg! Det går nok bra skal du se;) Klem Da jeg hadde bo var jeg grisedårlig fra en uke før forventa mens. Nå kjenner jeg fint lite. Puppene er ikke ømme, bare tidvis.tak i de, sånn typisk melkespreng, men ikke fult så ille. Kvalmen er helt fraværende, ikke så veldig trøtt heller. Skal til legen på tirsdag, så får høre med han om jeg kan få en ul.. har spurt ang bo og sjansen for å få det igjen, og man har like stor sjanse som alle andre til å få det, så den er liten da, men stopper ikke frykten.
Chelseafan Skrevet 6. oktober 2012 #10 Skrevet 6. oktober 2012 Hvis du er så redd,så synes jeg du bør oppsøke legevakten,så slipper du og ødelegge hele helga di alt er nok bra
Kamillaaa Skrevet 6. oktober 2012 #11 Skrevet 6. oktober 2012 Jeg mista alle mine symptomer når jeg var 8+5 ... Er det ikke normalt med sånn av og på kvalme/ømmepupper osv? er 9+1 nå så blei litt redd når jeg leser litt her inne.. :/
snuppo Skrevet 7. oktober 2012 #12 Skrevet 7. oktober 2012 Jeg mista alle mine symptomer når jeg var 8+5 ... Er det ikke normalt med sånn av og på kvalme/ømmepupper osv? er 9+1 nå så blei litt redd når jeg leser litt her inne.. :/ ta det du leser med ei klype salt,. mine symptomer kommer og går, ingen ømme pupper, kun på natta noen ganger, det er helt normalt, og jeg så liv på mandagen :-)
Ronja86 Skrevet 7. oktober 2012 #13 Skrevet 7. oktober 2012 Symptomene mine kommer og går som de selv vil ! Jeg er 8+3 og de ømme puppene kom ikke før denne uken. Og de er ikke på langt nær så ømme som de var ved sist svangerskap. De trenger ikke bli ømme i det hele tatt ,faktisk ;-) Vet om ei som ikke hadde det i det hele tatt, uten at det var noe galt. Prøv å ta det med ro , alt er helt sikkert perfekt :-) <3 Forstår engstelsen din, håper du klarer å legge det fra deg så du slipper å stresse så veldg. Lykke til på Tirsdag , det går nok bra skal du se ;-) Klem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå