Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi har og vaksine neste uke, men tror vi skal utsette da vi har dåp neste helg, vil ikke ha noe feber i dåpen (om hun skulle få bivirkninger slik storebroren fikk med feber )

Mandag er dagen det passer best :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bil så for meg er det D samme :) har du noe forslag? Sånn i 11 tiden?

Skrevet

Halv 12? Men må se ann. Mulig jeg må kjøre kona til legen. Skriver her så fort jeg vet noe i morra. Senest kl 10. Møtes utenfor f. eks Anton sport?

Skrevet

Ja si fra i morgen :) vi har en veldig tett 3 åring i hus så det er et lite forbehold om at jeg må være hjemme med han i morgen, skulle det være så skriver jeg her i morgen tidlig !:)

Skrevet

Her har både lillegutt og mamma blitt superforkjølet så vi må holde oss hjemme i dag :/

Skrevet

Ja det kan vi :) og takk for det! Bare å bli friske til dåpen kommende helg hvertfall :P jeg skal gå utsatt vaksinen til neste uke så kan si fra når jeg vet hvem dag vaksinen blir, så kan vi treffes før det :P

Skrevet

Hei.. Da har jeg også fått meg bruker, tenkte det var greit ;) jeg er altså fruen til Amu_76.. Blir gjerne med på trilletur en dag, det hadde vært kjekt.

Skrevet

Tirsdag eller onsdag neste uke? :)

Skrevet

Tirsdag passer fint. Skal vi gå tur? Ser ut til å bli fint trillevær. Ikke så kaldt :-)

Skrevet

Ja kan vi godt, jeg har fortsatt bekkenløsning så jeg kan ikke gå verdens lengste tur men et sted må man jo begynne:p skal vi si 13:15? Har en avtale kl 11 så ferdig til 13:15 :P

Skrevet

Det går bra. Deilig å bare få lufta seg litt også. Merker det litt på bekkenet jeg også når jeg går på tur. :-\ Hvor skal vi møtes?

Skrevet

Hei :) Jeg må se det litt ann i morgen. E har vært litt forkjøla de siste dagene...

Skrevet

Samme for meg hvor vi møtes:) bor du i lillestrøm Caz? jeg har bil så samme for meg, hva er best for deg?

Skrevet

Borgen bare å henge på om du er i form :)

Skrevet

Hei.. Prøver å bli med i dag.. Skal vi møtes på stasjonen? Hvordan passer det for dere? Kan kanskje gå langs elva?

Skrevet

Hei Borgen beklager så ikke innlegget ditt før nå! Bli med neste gang da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...