Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Det var snakk om barseltreff i Lillestrømsområdet for en stund siden.

Selv har vi termin i midten av november. Er det fortsatt stemning for dette?

Når burde vi evt starte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan vi ikke treffes når alle har født?

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg synes januar er en god idè. Da er man ferdig med alt julestresset.

Skrevet

Høres bra ut:) termin om 3 uker og greit å få unna jula og sånn først:)

Skrevet

Vi er med....da er lille gutten vår 5mnd :)

• 2 måneder senere...
Skrevet

Yepp, vi er klar. Vi har lyst å være med begge to. Går det an å ta det på ettermiddag/helg? I alle fall første gangen?

Skrevet

vi også...begge to

Skrevet

Vi kommer begge to også. Kan i vi ta det på en helgedag da? Ellers blir det litt stress for kona mi :-)

Skrevet

Vi prøver å komme oss på juletrefesten i helgen. Men kanskje vi kan avtale et treff i Lillestrøm første helgen i februar?

Den pikene på hjørnet ved togstasjonen virker populær for barseltreff. Kanskje det er et egnet sted å treffes? Både lørdag og søndag passer for oss.

Og så lurte jeg på om alle er på Facebook at vi kanskje kunne gjøre planleggingen der?

Skrevet

Kan vi ikke sende mld på innboksen her? Har ikke lyst til å planlegge det offentlig.

Skrevet

Er det noen som klarer å sende melding til flere mottakere samtidig? Jeg får bare problemer.

Kunne vi eventuelt ha prøvd å finne dato og klokkeslett her i tråden, så kunne vi heller avtale sted på personligemeldinger?

Skrevet

Jeg prøvde å sende felles melding, men gikk ikke :-\

Vi kan avtale tid og dato her. Hva med den første helga du foreslo, i februar?

Skrevet

Så bra! :-) både lørdag og søndag er helt åpne for oss. I forhold til klokka så er en gang mellom 12.00 og 16.00 det som passer oss aller best.

Skrevet

Hei:) jeg svarte på inbox mld men skriver her og :) for meg passer det best i ukedagene , så om noen er hjemme på dagtid så er det bare å rope ut :) pikene på hjørnet har forresten like dårlig mat som hellstrøm mente det var, vært der med barselgruppa . Og trangt til barnevogner, hvertfall når vi var der....kommer an på hvor mange vogner selvfølgelig :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg er stort sett hjemme på dagtid. Bare å si i fra om det er noen dager du kan :-)

Skrevet

Jeg foreslår fredag neste uke (8 februar) i Lillestrøm kl 11:30 ? Hvem blir med ??

Skrevet

Jeg foreslår fredag neste uke (8 februar) i Lillestrøm kl 11:30 ? Hvem blir med ??

Jeg kan komme på fredag.

Skrevet

Jeg kan komme på fredag.

vi fikk en time i posten i dag til minstejenta på Ahus, og den var selvfølgelig på fredag lunsj tider!! Av erfaring kan det ta sin tid:/ skal vi ta det neste uke istedet??:)
Skrevet

Fruen blir også med om det blir en annen dag enn fredag.

Skrevet

Neste uke går fint :-) hvilken dag? 3mnds vaksine på tirsdag, så det er vel den eneste dagen ikke vi kan.

Da står det mellom man, ons og torsdag :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...