Gå til innhold

3 mann er ein luring!;)

Anbefalte innlegg

Nett stått opp etter 4 natta på rad med kynnere som holder meg våken.

Ikkje vonde nok til at eg må stå opp, men nok til å holde meg våken.

Har kynnere 24t i døgnet, og begynner å bli sliten.

Viss da skal holda på sånn fram til fødsel så kan sikkert noken slå meg hardt i hodet når det begynner! For da har eg ingen energi igjen.

Andre som opplever detta?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143977969-3-mann-er-ein-luring/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Signerer på den!

Nå kom min ut for 3 mnd siden så de kommer til slutt, men jeg var ganske frustrert på slutten.

Fordelen er at alle falske alarmene hjalp på modningen slik at når fødselen startet for alvor gikk det fortere og ble en mye bedre opplevelse ebn de 2 andre.

Lykke til!

Hadde det slik natt til torsdag. Lå våken - var oppe og gikk - i badekaret - oppe og gikk enda litt mer og fikk ikke sove. Måtte stoppe opp når takene kom........ Er "bare" i uke 36+noe - og har mini i usikkert leie. så håper jeg slipper å gå i fødsel før de er helt sikkre på at mini ligger i hodeleie.

Men da kl nærmert seg hall 4 tok jeg to paracet og det hjalp litt på smertene. Såpass at jeg klarte å ligge i sengen. Det dabbet gradvis av og jeg så siste på klokken i 5 tiden.

Slitsomt! Håper virkelig at en slik natt hjelper på når fødselen kommer igang. Disse takene minnet veldig om slik jeg hadde det natten før jeg måtte reise til føden med nr 2. Men jeg sitter hjemme nå. Ingen tak, litt kynnere, men langt fra så kraftig som natt til torsdag. Skal til sus på leiekontroll på tirsdag. Håper kanskje at jeg har en natt til slik natt til tirsdag slik at jeg har en unskyldning til å sjekke modning på sus :-p

Slimproppen har gått. Har til tider litt blodspor i utfloden, men ikke mye. Men håper at jeg slipper å gå over tiden denne gangen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...