Gå til innhold

Hvor mye penger bruker dere på byen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inspirert av innlegget der ei svarte hun brukte 200,-

Eller imponert, er vel rettere sagt ;)

For min del går det lett 1000 - 1500,-. Kjøper det jeg har lyst på i baren, så der variere det jo hvor mye peng som går. Så blir det nattemat og taxi i tillegg. Så det koster, men er jo så verd det! B)

Skrevet

Kan godt gå en 1000 lapp:) men har ikke vert på byn siden tidlig i Mai. er jo Gravid nå så

Skrevet

Kommer ann på om pappa spanderer champis eller ei 8)

Skrevet

50 kr i nattmat, 100 kr maks til sjåfør, og aldri over 500 i baren. Bruker å være i skikkelig godform føre jeg reiser ut. Penger spart.

Skrevet

Minst mulig, helst bare penger til inngang. Bor rett ved sentrum/utestedene så kan gå frem og tilbake. Drikker gjerne en flaske vin hjemme før jeg drar ut, så kanskje 100 totalt på en kveld? + rundt 50-lappen for inngang :)

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Jeg bruker vel fort 1000, 400 av de er på taxi, og ellers kjøper jeg det jeg vil. Pleier å kjøpe flakse da blir mye rimeligere med en flaske cava en ørten glass..

Men som oftest blir det kun penger til taxi, kjøper sjeldent noe jeg betaler for selv når jeg er ute.

Skrevet

Jeg bruker vel fort 1000, 400 av de er på taxi, og ellers kjøper jeg det jeg vil. Pleier å kjøpe flakse da blir mye rimeligere med en flaske cava en ørten glass..

Men som oftest blir det kun penger til taxi, kjøper sjeldent noe jeg betaler for selv når jeg er ute.

Og det synes du er greit? Å bli påspandert hele kvelden? Hørtes motbydelig ut..

Skrevet

Maks 500 kr. blir det mer så har det vært en fryktelig dyr bytur. med 1500 kr hadde jeg ikke trengt vorspiel. da kunne jeg gått en barrunde gjennom hele kvelden med en drink hvert sted ;)

Skrevet

Drikker øl for et par hundrelapper og spiser. Tror aldri det går over 500,-

Hvor betaler dere for "inngang"?

Skrevet

Vi går først på vorspiel å der er all drikke gratis siden vi er jenter i sexye klær-

Etterpå tar vi taxi til sentrum å den betaler selvsagt mannfolkene.

På byn blir vi spandert på hele kvelden så eneste jeg bruker penger på er nattbuss hjem som koster ca 50 kr eller noe sånt..

Husker ikke heeelt siden det er så lenge siden jeg har vært på byn nå.

Skrevet

I mine yngre dager når jeg var ute var det et par hundre på cc, så alkohol for rundt 1000 tenker jeg, mat og noen ganger taxi 300, så rundt 1500?

Kommer jo an på hvor mye man drikker,om man spanderer osv selvfølgelig :-)

Skrevet

som regel bruker jeg ikke noe da jeg får det jeg vil i baren. Pappa eier den så det er noe av godene jeg har.. :) Men av og til tar jeg taxi hjem og da bruker jeg 120 kr.

Skrevet

Vi går først på vorspiel å der er all drikke gratis siden vi er jenter i sexye klær-

Etterpå tar vi taxi til sentrum å den betaler selvsagt mannfolkene.

På byn blir vi spandert på hele kvelden så eneste jeg bruker penger på er nattbuss hjem som koster ca 50 kr eller noe sånt..

Husker ikke heeelt siden det er så lenge siden jeg har vært på byn nå.

det hørtes veldig ut som eskortejente...hmmm bortsett fra nattbussen hjem

Skrevet

Tror helt ærlig jeg fremdeles ligger på under 5000kr for all alkohol jeg selv har kjøpt fra jeg var 18 til nå. Har aldri vært glad i å gå på byen, og de gangene jeg har gjort det, har jeg kjøpt en eneste øl, eller ingenting. På hjemmefest har jeg trivdes helt fint med en billig rødvin. Jeg har alltid drukket lite og skjeldent. Nå er det faktisk også tre år siden sist jeg drakk alkohol, siden jeg sluttet helt da vi ble prøvere. Her om dagen ga mannen vekk en sekser øl, fordi den gikk ut av dato. Hehe Vi er visst litt kjedelige på festfronten vi. ;)

Skrevet

hmm - kr 0 - festet fra meg da jeg var russ og student

Skrevet

Selvsagt syntes jeg det er greit. Hadde sikkert du også gjort om noen spanderte på deg.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Drikker svært sjelden på byen, men bruker kanskje 500 inkludert mat og taxi. betaler aldri for å komme inn.

Gjest Heartbroken
Skrevet

Det hørtes da helt greit ut ;) man takker vel ikke nei til en drink og ti? Det er ingenting umoralsk med det, vet du.

Jag har ikke vært på byen på evigheter, men mener jeg brukte rundt 3-500 kr, det kom litt an på om noen kjørte meg hjem eller om jeg måtte ta taxi.

Skrevet

Djeeeezzz, nå kom jeg på at jeg ALDRI er ute på byen....Måtte tenke meg lenge om, og kom fra til at det må ha vært for et par år siden:-O Har vært på julebord og sommerfest med jobben, men der er det fri bar, så det teller jo ikke.

Ellers, hvis jeg skulle tatt meg en tur ikveld f.eks, så måtte jeg nok regnet 200 i vorspieldrikke, ca 500 å drikke for på byen, og ca 300 i drosje hjem. Så da blir det rundt 1000,-.

Næ - da tar vi heller en jentefest eller no hjemme hos hverandre istedet:-D

Skrevet

Har ikkje vore på byen sida i fjor, då brukte eg 200 kr og gubben 300 kr. Eg var gravid og kjørte, så ingen taxi. Andre gongar blir det 1000 kr (men det er ca ein gong i halvåret eller så vi er ute).

Ein i gjengen køyrer stort sett, taxi heim blir over 1000 kr for oss i periferien, og vi kjenner mange som ikkje drikk i det heile tatt (dei er populære å feste saman med ;) ).

Skrevet

Selvsagt syntes jeg det er greit. Hadde sikkert du også gjort om noen spanderte på deg.

Jeg blir jo spandert på, men da passer jeg på å spandere tilbake, om de vil eller ikke. Liker ikke å føle meg som ei billig tøs. Og om du henger på de samme barene, har de som jobber der garantert lagt merke til at du aldri betaler, og ler nok godt bak din rygg.

Skrevet

Og det synes du er greit? å bli påspandert hele kvelden? Hørtes motbydelig ut..

Jeg blir jo spandert på, men da passer jeg på å spandere tilbake, om de vil eller ikke. Liker ikke å føle meg som ei billig tøs. Og om du henger på de samme barene, har de som jobber der garantert lagt merke til at du aldri betaler, og ler nok godt bak din rygg.

Jeg sitter som regel på samme bordet som eierne. Jeg har jobbet i utelivsbransjen i mange år. Og er stort sett på de samme barene, rekker sjeldent kjøpe meg mer enn en drink før jeg blir servert både det ene og det andre av bartenderne og eierne.

Det skal en del mer til for at jeg føler meg som en billig tøs, men trist du har så dårlig selvbilde at det ikke skal mer til.

De ler nok ikke bak min rygg i det hele tatt. For jeg er alt annet enn gjerrig, men de liker å kjøpe. De har som regel en avtale at med engang flaskene blir tomme kommer mer. Jeg tar selvfølgelig imot de glassene jeg da blir servert.

Skjønner at du sikkert er litt missunnelig på dette, det skjønner jeg godt veldig gøy å være meg på byen :P

Skrevet

Hahaha, billig tøs fordi man blir spandert på?

Blir også spandert på hver gang jeg er ute. Man trenger ikke å være mer enn pen for at mannfoka begynner å spandere og sender øl og drinker til bordet. Man er jo dum hvis man ikke tar imot og heller svir av en 1000-lapp selv når man kan få en gratis kveld. Snakk om å være misunnelig da;-)

Skrevet

Og det synes du er greit? å bli påspandert hele kvelden? Hørtes motbydelig ut..

Jeg sitter som regel på samme bordet som eierne. Jeg har jobbet i utelivsbransjen i mange år. Og er stort sett på de samme barene, rekker sjeldent kjøpe meg mer enn en drink før jeg blir servert både det ene og det andre av bartenderne og eierne.

Det skal en del mer til for at jeg føler meg som en billig tøs, men trist du har så dårlig selvbilde at det ikke skal mer til.

De ler nok ikke bak min rygg i det hele tatt. For jeg er alt annet enn gjerrig, men de liker å kjøpe. De har som regel en avtale at med engang flaskene blir tomme kommer mer. Jeg tar selvfølgelig imot de glassene jeg da blir servert.

Skjønner at du sikkert er litt missunnelig på dette, det skjønner jeg godt veldig gøy å være meg på byen :P

Misunnelig er jeg ikke. Eier faktisk en uteplass selv, så det hender jeg inviterer gjengen dit å gir dem drikke. Som jeg betaler etterpå. Noe annet er faktisk underslag. Så enten betaler vennene dine for deg, eller så driver de underslag for deg. Det er nok stas, kan jeg tenke meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...