Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste denne artikkelen på vg nå.

http://touch.vg.no/article.php?artid=10046859

Er liksom bare å gå hjem å lage baby i følge AP.!

Syns dette er smålig av de å gå ut i avisen å si når det sitter så mange ufrivelige barnløse i norge.!

Huff.! Kjenner virkelig det er tungt å lese slike overskrifter for tiden. Sikkert bare meg ettersom at alt bare går i dass for tiden.!

( unnskyld syteinnlegget, men måtte bare få det ut)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forstår deg godt:/

Skrevet

Jeg reagerte og på det selv om jeg nå endelig har blitt gravid men følelsene sitter så tett på enda...

Gjest usababy
Skrevet

Ja, jeg kjente det jeg også...

Klart det må være lov å si det ap sa, men det er like lov å føle at det stikker...ingenting vi heller vil enn å lage baby jo!

Skrevet

Jeg tenkte akkurat det samme da jeg leste overskriften.. Gikk ikke inn på artikkelen, synes det er vanskelig fra før av..

Skrevet

Dette kjentes ikke godt nei :'-(

Tenk om det var så enkelt; har prøvd og prøvd og prøvd og prøvd og prøvd uten noe resultat i over 2 år, og det ser ut til å stoppe med det. [snufs]

Skrevet

Mm.. Kjenner det stikker selv etter snart 2 år prøving, 2 ivf, en MA og usikkerhet om fremtiden pga kreft..

Det er så lite gjennomtenkt av AP å gå ut å si noe slikt.!!

Det er så mange i norge som prøver å prøver å prøver i mange herrens år.!! Er ikke bare gå hjem å lage barn da.!

Nei huff, dette provoserer.!

Skrevet

Jeg er heeeelt enig med deg!!! Det er så utrolig provoserende... En tror liksom det bare er å gå hjem og lage barn!!!!!! Vel ikke like lett for alle, men det tenker de ikke på.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...