Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg kikker endel på nyfødt fotografering da babyene er sååå søte. Tenkte å bestille meg en time til det selv, men det er jo så dyrt! Ene plassen jeg kikket fikk en kun digitale bilder til eget bruk etterpå til 13.000 (!!!) norske kroner! Ellers fikk en kun 3-5 bilder, vannmerket...

Noen som kanskje har tatt bildene selv? Jeg har ikke noe studio, men jeg har ett kamera (speilrefleks) som er ganske okay, og får så mye lys i stuen som jeg selv ønsker (spotter overalt!). Er det en fotobutikk/kjede der en kan evt sende inn de "hjemmetatte" bildene for fremkalling på lerret? Tenkte det kunne være årets julegave til besteforeldre :)

Evt noen som vet om en bra, men billig fotograf i Buskerud/Asker/Bærum? Flere timers kjøretur med en bitteliten er uaktuellt ;)

:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143977904-nyf%C3%B8dt-fotografering/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tok "fotografbildene" selv sist, og ble helt supre. Mye lys, og hang opp sorte pledd som bakgrunn så den ble jevn. Kan jo bruke hvite laken og.... Finn inspirasjon på bloggeR og fotografsider, og kopier ideer du liker:-) Vi har lerret fra Foto Knudsen, og de er helt supre:-)

Annonse

Har en sambo som er knallflink til å ta bilder.. så satser på og bruke han når vi kommer så langt som til fotografering av den lille..

Ifjord så tok han bilder av meg og hesten (ingen enkel sak, da ingen av oss er fotogen :P)

Og det ble noen knallfine bilder, bestemte oss for ett og bestilte på japanfoto,på akrylplate.. ble knallfint! :)

Vil anbefale å sjekke ut Fotograf Jan Ivar Vik - www.vikfoto.no

Han kommer hjem til dere - selvom dere bor et annet sted - og tar bilder i babyens miljø. Du får MANGE bilder på cd/DVD/minnebrikke i fulloppløsning som du kan bruke slik du ønsker.

For å se babybilder se:

http://vikfoto.no/babyfotografering/

Jeg har ikke brukt han til babybilder enda (venter fødte nå) men han har tatt kjærestebilder, bryllupsbilder og bilder av hunden vår. Veldig flink!!!!!!

• 2 år senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...