Gå til innhold

Modningsrier!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller falske rier/ harde kynnere eller hva enn man skal kalle det! Når fikk dere disse? Er 34+4 og har siden sist helg hatt episoder med vonde regelmessige "rier" . I kveld igjen er de vonde, og jeg blir så sliten :/ dro på føden sist helg da de kom så tett, men ikke noe modning så vet de ikke fører noe sted i denne "vondhets-skalaen " . med førstemann kjente jeg nesten ikke til kynnere engang, så veldig uvant å skal ha dette her i tide og utide...hvertfall om dette skal fortsette frem til termin??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke helt inne på det dær, mn dem sier vell at man skal ha mye mere kynnere andre gangen man er gravid- spes etter uke 30.

Har å vært plaget med dette den siste tiden, vondt som bare f**, stikking i underlivet, stråling nedover beina, nedpress,knallhard mage og ekstreme "mens smerter" i rygg og mage, - alle disse vondene å var sikker på at det skulle gi åpning og fødsel- mn neida livmortappen var upåvirket av alt som skjedde, ifølge gynekologen:/

Skrevet

føler med deg.. ligger nattevåken i smerter.. i og med at jeg er kommet såppas langt venter jeg å ser det an å somregel gir det seg..men har gangsperr i hele magen etterpå...etter uke 34 stopper de ikke fødselen uansett..har slitt med dette i mange uker håper det skjer noe snart..:(

Skrevet

Får håpe dem er mer effektiv for deg da, Kanskje du sitter med en liten en i armene snart:) blir slitsomt hvis man må gå sånn hær helt til termin:(

Skrevet

har hatt det slik til og fra siden uke 2o..sluttet med bricanyl tablettene nå å da har smertene og styrken tiltatt..trodde jeg gikk i fødsel i natt...men vil jo gjerne gå en uke til tross smertene;)

Skrevet

jeg hadde det slik natt til idag, er 34+1.. var nesten sikker på at fødselen var i gang.. men heldigvis så gikk det over etter 2timer..

Er i dag litt sliten og klar i kroppen, håper ikke det blir sånn inatt igjen.. Er førstegangs, så kan det da tyde på at jeg føder tidligere?

Skrevet

jeg er 36 å første gangs å har det slik..du holder sikkert ut til mini er ferdig selv om det er slitsomt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...