Gå til innhold

Dere novembermager :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Mammantil2prinser

Jentene leder foreløpig vertfall :)

Kan jo tilføye at jeg fikk vite jente i uke 13, legen bare ploppet det ut uten forvarsel :) treger meg ihjel på at jeg ikke bekreftet/avkreftet på ordinær UL. Me dette tar jeg som ikke eksisterende opplysning :P ikke veldig troverdig i uke 13 :)

Annonse

Gjest Mammantil2prinser

Vi venter å jente, har ei jente fra før av på 5år, så det blir gøy med ei til:):)

Er dere i bra form?? Ikke så lenge nå til di aktive små barna i magen kommer ut å hilser på... Gleder meg sååå....:):)

Formen kunne faktisk ikke vert stort verre tror jeg! :(

Har bekkenløsning som gjør at jeg sliter med å gå! :/ skal på ny kontroll 24.10 for å sjekke str. på baby og se om de velger å sette meg igang.

Er veeldig klar for å møte huleboeren :)

Jente her ....;) gleder oss masse! Skal på ny keisersnitt samtale på tirsdag , da blir det vel nærmere bestemt åssen hun skal melde sin ankomst... spent!!

Formen går litt opp og ned, begynner å skjønne hva andre mener med at det blir tungt og slitsomt på slutten. . . har vært forkjølet i to uker også så det har ikke vært gøy...

Det jeg sliter mest med er bekkenet og sure oppstøt, får også følelsen av at jeg ikke får puste ... men men alt i alt er formen ok.Sover en god del og det er utrolig digg.. har hørt så mye om at man sliter med søvnen på slutten..

Heihå :) Termin 10.nov og vi vet ikke hva vi venter. Spennende!! Har ikke vært skikkelig nysjerrig før nå egentlig, men nå som det er så nærme, så virker det fortsatt litt fjernt ;) Visste ikke med førstemann heller som ble en gutt, noe jeg hadde sterk følelse på. Denne gangen aaaner jeg ikke

Her ser det ut til at det er to jenter i magen! :-) Har en jente på 2 år fra før. Formen er TUNG! Er 33+1 i dag og er klar som et egg til å møte søtnosene mine! Magen er allerede vesentlig større enn med forrige, som faktisk ikke kom før 13 dager etter termin.. Men skal holde ut litt til for barnas skyld! ;-)

Endret av Helenee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...