Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Aaaaaaaaaaa styrblødning annenhver dag i 1,5 uke!!!!!! Med spotblødning 2 uker før det, Lei!!!! Spira lever men jeg føler at jeg bare venter på at den skal dø! Klarer ikke glede meg lenger i det heletatt!!! Måtte bare få ut litt frustrasjon... 11+2 i dag....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aaaaaaaaaaa styrblødning annenhver dag i 1,5 uke!!!!!! Med spotblødning 2 uker før det, Lei!!!! Spira lever men jeg føler at jeg bare venter på at den skal dø! Klarer ikke glede meg lenger i det heletatt!!! Måtte bare få ut litt frustrasjon... 11+2 i dag....

Huff.. det ekke lett der det.. vet akkkurat åssen det er... men har ikke styrtblødning lengere med brunt utflod :/ I dag har jeg vært mere sånn at skjer det så skjer det nå er jeg dritt lei liksom... men så kommer tvile og engestelsen tilbake likevel. Håper virkelig spira di er og forblir der så lenge den skal :) Nåe skal du på UL igjen?

Go klem til deg

Skrevet

Huff.. det ekke lett der det.. vet akkkurat åssen det er... men har ikke styrtblødning lengere med brunt utflod :/ I dag har jeg vært mere sånn at skjer det så skjer det nå er jeg dritt lei liksom... men så kommer tvile og engestelsen tilbake likevel. Håper virkelig spira di er og forblir der så lenge den skal :) Nåe skal du på UL igjen?

Go klem til deg

Er der jeg og men da kan det skje nå så jeg kn få hverdagen tilbake.......... Har ikke fått noen time... Bare beskjed om å leve som normalt og ta kontakt om styrtbløningne ikke arter seg likt... Dvs demper seg etter et par min med foss.... Da vil man jo ikke akkurat mase ned legekontoret heller..... Nå kan man hør hjertelyd hos lege???

God helg . Takk for klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...