Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2012 #1 Skrevet 5. oktober 2012 Finnes den enda og har de twist i løs vekt? Evnt hvor andre steder kan man få bananbitene fra twistposen i løsvekt...?
Lisjtuppa Skrevet 5. oktober 2012 #2 Skrevet 5. oktober 2012 Kan ikke hjelpe deg, men Gud hvor gode de banan bitene i twist posen er!!
Soon to be mum Skrevet 5. oktober 2012 #3 Skrevet 5. oktober 2012 Ja, det gjør den, og ja det har de. =)
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2012 #4 Skrevet 5. oktober 2012 Kan ikke hjelpe deg, men Gud hvor gode de banan bitene i twist posen er!! jepp - og vi er 3 stykker på jobben som har de som favoritt-bit Ja, det gjør den, og ja det har de. =) da veit jeg hvor jeg skal neste gang jeg skal til Oslo
Musemor med tre søte små Skrevet 5. oktober 2012 #5 Skrevet 5. oktober 2012 Ja den fins, og ja den har twist i løsvekt <3 <3 bananbiter <3 <3 Freia har også en konfekteske med linser, appelsinstenger, kringler og så videre. Innholdet i den har de også i løsvekt der. Linsene og appelsinstengene er også sinnssykt gode
Frøken Ubesluttsom Skrevet 5. oktober 2012 #6 Skrevet 5. oktober 2012 De hadde twist i løsvekt på tusenfryd før, fram til i fjor, men nå har de det kun på freiautsalget på carl johan....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå