Gå til innhold

Da hoppa jeg over hit + liten introduksjon om meg

Anbefalte innlegg

Heisann alle sammen :) Da er jeg i 2trimester, er 13 + 4 idag, tror vi i alle fall :) Er 2.gangs. Har sånn smått kjent litt liv i magen enkelte dager allerede, og spessielt igår kjente jeg en del :) Var på ul i uke 11, og da så vi en ganske aktiv liten kropp allerede da, så legen min trodde nok at jeg kom til å kjenne liv tidlig :)

Endelig kvitt de store kvalmebølgene som jeg hadde siden uke 5, og føles ut som livet mitt er tilbake :) Er kun små kvalmebølger på kvelden nå. Noen som har vært mye plaget med kvalme i sitt svangerskap?

I tilegg har jeg allerede begynt å merke bekkenløsningen komme snikende, jeg fikk det i uke 20 sist gang, men nå har jeg egentlig kjent tegn til det allerede i uke 9! Er dette vanlig?

Foreløpig har jeg termin 10.april, det er bare 9!!! DAGER før storebror da blir 3 år 19 april! :) Håper jeg rekker å planlegge 3årsdag :)

Jeg bor i Modum, og er 25 år :) Håper å følge dere andre flotte gravide kvinner her inne, og har ikke noe imot en pm om noen ønsker å skravle litt :)

Fortsetter under...

Hei mo0n, så koselig da :) Blir tett ja, var det planlagt? :)

Først ble jeg gravid med et uhell. Vi var ikke helt klare til å få barn, og var midt under boligjakt og bryllupsplanlegging, så tok en abort i mars. Jeg tok det kjempetungt!! Angra hver dag å grein og grein. Følte meg helt tom. Så vi bestemte oss å prøve på en til etter bryllupet i juni. Ble gravid på bryllupsnatta. Så nå er jeg overlykkelig for at det blir to tette. :P

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...