Gå til innhold

Er dere plaget med mye hodepine?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har vært sykemeldt i over 2 uker nå pga kraftig hodepine/migrene.. Legen sier det kommer sannsynligvis av hormonene mine og vekst hos barnet. Ikke noe særlig å gå med dundrende hodepine døgnet rundt! Så jeg vet hvordan du har det..

Har heldigvis stabilisert seg litt hos meg etterhvert, har ikke hodepine hver dag lenger og jeg klarer å fungere. Skal prøve meg på jobb igjen neste uke :)

Er 17 uker i dag :)

Ta deg en tur til legen dersom det ikke gir seg! Godt å få sjekket, selv om alt sikkert er helt fint :)

Jeg hadde det akkurat likt, stort sett 3-4 dager i uken. Tok det opp medjordmor på kontroll, hun anbefalte støttestrømper og mye vann. Jeg har ikke hatt vondt siden! :) prøv dette du og, mye billigere og mer behagelig enn fysioterapeuter og hyppige legebesøk :)

Annonse

Jeg er 17+1 i dag og har hatt hodepine i ca 11 uker. Har tatt blodtrykk og masse blodprøver for å sjekke at alt er i orden. Syns du skal ta en tur til legen og sjekke dette. Høyt blodtrykk kan gi hodepine, samt enkelte mangler som syns på blodprøve. Jeg for min del har forhøyet prolaktin nivå som er skyld i hodepinen. Litt lettere å komme gjennom dagene når jeg vet at det ikke er noe alvorlig galt :-)

Lykke til videre!

Jeg har også hatt mye hodepine i det siste... Tror det er fordi jeg sover dårlig om nettene. Våkner med litt ubehag i magen/bekkenet, og har vansker med å finne behagelige liggestillinger...

Tror det gjør at jeg sover dårlig, og får hodepine...

håper det ikke er noe galt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...