Gå til innhold

Noen som har testet Voksi City?

Anbefalte innlegg

• 4 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest Gullguttene

Vi har City og er veldig fornøyd. Har ikke prøvd Urban så kan ikke sammenligne, men hun i butikken som anbefalte meg posen hadde hatt Urban selv og hvis hun skulle valgt igjen ville hun tatt City. Fordelen med City er at du kan vaske hele posen selv, en av delene på Urban må renses. City er mykere og passer derfor i de fleste vogner og den har en glidlås i steden for to.

Det jeg ikke liker med Urban er at den har to glidelåser på siden. Upraktisk når man skal sette barnet i posen og ta ut, vanskelig å manøvrere i vogn da posen er ganske bred i tillegg. Kjøpte min Urban i fjor høst, men har nesten lyst til å bytte til City. Den virker mye mer praktisk.

Nå vet ikke jeg om City er like tung som Urban, men jeg synes Urban med forlengingsdel er ganske så tung. City er nok lettere enn Urban vil jeg tro.

Vi har både urban å city posen, å syns den nye city er mye bedre enn urban. det eneste plusset med urban er at den har ull i underdelen, mens city er en hel dunpose. cityposen er mye mykere, kan strammes mer rundt hodet. mye bedre med glidelås på midten. jeg ville nok gått for city posen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...