Nydag75 Skrevet 5. oktober 2012 #1 Skrevet 5. oktober 2012 Hei alle sammen! Jeg venter en gutt i mars neste år og trenger råd til navn! Er helt uten ideer.... Ettersom jeg er norsk og faren iraner kunne det vært fint å finne et litt internasjonalt navn. Noen tips?
Frøken Ubesluttsom Skrevet 5. oktober 2012 #3 Skrevet 5. oktober 2012 Kristian Aleksander Leon Erik Thomas Melvin
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 5. oktober 2012 #5 Skrevet 5. oktober 2012 Benjamin Nicholas Kian Jonathan Oliver Alexander Colin Vincent
Giss Skrevet 5. oktober 2012 #7 Skrevet 5. oktober 2012 Elliot Max Sokrates Markus Leo Tim Calvin Marcel Jeg aner ikke hva som evn måtte fungere i iransk sammenheng men håper det kan gi litt ideer... Lykke til på navnejakten!
inimini Skrevet 5. oktober 2012 #8 Skrevet 5. oktober 2012 Samuel Matheo Oliver Benjamin Aron Leo Martin Mio Jona Emilio Julian
PeppaPig Skrevet 6. oktober 2012 #10 Skrevet 6. oktober 2012 Jeg kjenner en mann fra Iran som heter Darius og syns det er et ganske kult navn Her er noen andre: Sam David Daniel Amir Benjamin Max
*Dubsgirl* Skrevet 6. oktober 2012 #11 Skrevet 6. oktober 2012 Joel Liam Leon Max Elliot Filip Zacharias Daniel Kevin Theo Hannes Wilmer Wilhelm Anton Caspian Jasper Victor
hjerte♥barn Skrevet 7. oktober 2012 #12 Skrevet 7. oktober 2012 Da kan kanskje Josef være et bra alternativ. Istedet for Yusuf, som er et muslimsk navn (profetnavn). Fungerer vel bra på engelsk også?! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå