Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har den. Var veldig godt fornøyd med den forrige gang, og har satt den klar på barnerommet nå og:-) Tror førstemann brukte den til han var ca 4 mnd... Når de begynner å snu på seg, synes jeg den blir for skummel, så da ble det vanlig sprinkelseng:-)

Skrevet

Godt å høre =) Er mye penger for få mnd, men den virker bra i en overgangsperiode. Vi har liten plass på soverommet, og da virker den genial. Husker du hvor du kjøpte den og hva du betalte?

Skrevet

Kjøpte den på Gerd T Martinsen i Drammen. Innbilder meg at jeg betalte ca 1500, men er 5 år siden. Kan jo hende noen selger på finn og....

Skrevet

OK. Ser den selges for rundt 2000 kr nå.. Noen på Finn også, men det er ikke mange lappene de trekker fra selv om den er brukt :P Takk for svar, i alle fall :)

Skrevet

Forresten, kan den skrus på voksensenga? Ser det er en lignende seng som heter BabyBay, der det er mulig..

Skrevet

Kommer til å selge min etter hvert og, men da er det kanskje for seint for deg? Blir ikke før uti februar iallefall tenker jeg:-)

Skrevet

Nei, den står på gulvet ved siden av. Helt inntil, da, og mange justeringsmuligheter, så du får den til å passe i høyde uansett høyde på senga di... Jeg har ikke hjulene på, men kan ha på det om man vil ha mulighet til å flytte den rundt...

Skrevet

OK. Har ikke termin før i juni, så er absolutt interessert hvis alt går bra! Hvilken farge har du, og hva vil du i så fall selge for? Går ut ifra at den er pent brukt, siden den bare brukes noen mnd om gangen :)

Skrevet

Jeg har farge valnøtt. Og er ikke mye brukt nei, så tror ikke det syns engang:-) Har ikke akkurat tenkt på salg ennå, men en tusenlapp regner jeg med at jeg får om jeg legger den på finn, mtp hva andre tar:-) Du kan jo sende meg en melding og minne meg på det utpå nyåret om du fortsatt er interessert:-)

Skrevet

Jeg har også kjøpt dennne.

Har satt på hjulene og de kan låses. Sånn at sengen blir stående ved voksensengen.

Babyen er ikke kommet enda, men det virker som en fin seng til oss:-)

Skrevet
Jeg har også kjøpt dennne. Har satt på hjulene og de kan låses. Sånn at sengen blir stående ved voksensengen. Babyen er ikke kommet enda, men det virker som en fin seng til oss:-)

Gøy at flere er fornøyd :) Hva gav du for den, og hvor?

Skrevet
Jeg har farge valnøtt. Og er ikke mye brukt nei, så tror ikke det syns engang:-) Har ikke akkurat tenkt på salg ennå, men en tusenlapp regner jeg med at jeg får om jeg legger den på finn, mtp hva andre tar:-) Du kan jo sende meg en melding og minne meg på det utpå nyåret om du fortsatt er interessert:-)

Hadde egentlig tenkt på hvit, men for en tusenlapp skal jeg kanskje klare å snu tanken ;) Da gir jeg deg evt. en lyd på nyåret :) Lykke til med ny baby :)

Skrevet
Jeg har også kjøpt dennne. Har satt på hjulene og de kan låses. Sånn at sengen blir stående ved voksensengen. Babyen er ikke kommet enda, men det virker som en fin seng til oss:-)

Kjøpte den på Barnas hus til 1900,- men vet de selger den for 1700,- i Svinesund, på den barnebutikken ved rema 1000 og Burger King. De hadde den ikke inne da jeg var for å kjøpe så jeg kjøpte bare madrassen til 179,- svenske. Jeg kjøpte den hvit.

Skrevet
Kjøpte den på Barnas hus til 1900,- men vet de selger den for 1700,- i Svinesund, på den barnebutikken ved rema 1000 og Burger King. De hadde den ikke inne da jeg var for å kjøpe så jeg kjøpte bare madrassen til 179,- svenske. Jeg kjøpte den hvit.
OK. Takk for tips :)
  • 6 måneder senere...
Skrevet

Litt gammel tråd, men vet dere hva som er min og maks høyde den kan stilles inn? Vår seng er veldig høy, 70 cm fra gulv til overmadrass.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...