Gå til innhold

dette blir for spennede..:( huff..:)

Anbefalte innlegg

sluttet med bricanyl pillene for 1 døgn siden som jeg har gått på siden jeg har hatt kynnere/rier som har påvirket livmorhalsen....er 35+4 å skjønner egentlig ikke hvorfor jeg ikke fikk de frem til uke 36 som er vanlig.. men legen mente at kroppen skulle få gjøre jobben sin nå å at jeg skulle slippe å slite mer..hmm jaja hadde håpet å få ta de til uke 36 men men...kjenner at kynnerne har akselert.. er rimelig nervøs spent redd alt på en gang.. uff.. er redd mini ikke er klar..hun ligger 9 % i minus men de var innen normalen... noen som kan trøste meg litt.. vil jo at hun skal være inne litt lengre.

noen som kan komme med noen betryggene ord??

livmoren jobber som F hær..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143977629-dette-blir-for-spennede-huff/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sist jeg gikk gravid sluttet jeg på bricanyl i uke 34 for at kroppen skulle få jobbe. Jenta mi var da 11 % under gjennomsnittet. Det gikk veldig fint altså, hun kom ut 8 dager over termin :) 3300 gram og 48 cm :)

Krysser fingrene for at det går like fint for deg :)

Sist jeg gikk gravid sluttet jeg på bricanyl i uke 34 for at kroppen skulle få jobbe. Jenta mi var da 11 % under gjennomsnittet. Det gikk veldig fint altså, hun kom ut 8 dager over termin :) 3300 gram og 48 cm :) Krysser fingrene for at det går like fint for deg :)

hvilke forkjell merket du da du sluttet med dem da å hvorfor begynte du med de?

Sist jeg gikk gravid sluttet jeg på bricanyl i uke 34 for at kroppen skulle få jobbe. Jenta mi var da 11 % under gjennomsnittet. Det gikk veldig fint altså, hun kom ut 8 dager over termin :) 3300 gram og 48 cm :) Krysser fingrene for at det går like fint for deg :)

Jeg begynte med dem fordi jeg hadde regelmessige kynnere og modningstegn i uke25 eller 26. Da jeg sluttet fortsatte livmoren å jobbe, hadde kraftige kynnere helt til fødslen.

Jeg begynte med dem fordi jeg hadde regelmessige kynnere og modningstegn i uke25 eller 26. Da jeg sluttet fortsatte livmoren å jobbe, hadde kraftige kynnere helt til fødslen.

off..håper jeg slipper å gå over for jeg er utslitt av dem fra før.. men vil gjerne at du ik blir prematur siden hun er litt liten fra før...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...