Gå til innhold

Matlei..hva har dere på brødskiva/knekkebrødet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

phiadelphia naturell, avokado i skiver og litt limejucie (ferspresset)

Dette er ultimatkost hvis enn i tillegg er kvalm!! <3 <3

Endret av Elinnord g11 + spire<3

Kremost med krydder/urter og røkelaks på toppen, på rista brødskive eller frokostknekkebrød...digg!

Hardkokt egg med sånn der små fiskefileter i dillsaus (ansjos kanskje?) glir også ned på høykant her om dagen.

Dessuten er knekkebrød med skivet tomat,agurk,majones og salt & pepper ganske fresht og greit om man er kvalm.

Min egen lille greie med kinakål m/leverpostei og ketchup fikk jeg forståelse for at kanskje ble VEL sær for andre... :)

Annonse

Men salami og roastbeef skal vi vel ikke spise eller? Har selvsagt litt lyst på det nå :P

I alle fall fornøyd med tips om avocado, det blir godt..lenge siden jeg har spist det :) Og kokt egg er jo også godt..vurderer det til lunsj i dag faktisk :D

Salami er visst greit likevel, i følge en artikkel hos jordmor siri?

I begynnelsen hadde jeg lyst på alt som gravide skulle holde seg unna, nå er det ingen ting som frister. Men kanskje jeg kan prøve litt avokado?

jeg er kjempe matlei så jeg har MASSE og velge i:

Kokt skinke, hvitost med paprika, div syltetøy, banos, prim, kremost osv.

I tillegg lager jeg ofte ltit varmere lunch, i dag blir det pitabrød med ost,skinke og salat. Og div frokost blandinger.

Synes det er kjempe vanskelig å få i meg mat når jeg er så kvalm om dagen, så jeg spiser det jeg klarer å spise så jeg får i meg noe i det minste.

titter fra tredje trimester her ;)

sære blandinger; leverpostei med itialensk salat (eller hvordan det skrives:p )på kake

pannekaker (om du har rester) med ost, og stekes i panne (så osten blir smelta og pannekaka blir sprø), her er det også godt med feks krydderost attåt ;)

brunost/hvitost med syltetøy oppå

osv ;)

Annonse

titter fra tredje trimester her ;)

sære blandinger; leverpostei med itialensk salat (eller hvordan det skrives:p )på kake

pannekaker (om du har rester) med ost, og stekes i panne (så osten blir smelta og pannekaka blir sprø), her er det også godt med feks krydderost attåt ;)

brunost/hvitost med syltetøy oppå

osv ;)

Leverpostei? kan man ha det? trodde jeg hadde lest et sted at man ikke kunne det, men har veldig lyst på!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...