Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har ett par høst/vinter sko fra Timberland i goretex, ett par reflex vintersko som ble brukt litt i fjor også. Skal tåle endel vann, men det virker som de trekker til seg.. Har også ett par vintersko fra når jeg var liten (husker ikke helt hva de heter men er blå såle og grå ull. Får litt same assosiasjon når jeg ser på de ;-) Timberland skoene er veldig lette og borrelås er ett must:-)

velouria vi kjøpte de på falkanger eurosko, de målte foten hennes og vi prøvde den på :) De sa at snøring var best for den vil sitte best på, men at noen barnehager kun vil ha med borelås på ungene... vi kjøpte med snøring ihvertfall og har ikke hørt noe fra barnehagen om det :P

superfit-husky-vintersko-lilla.jpg

Ser de har den på barnas hus også, der jeg fant bildet.

Annonse

Har hatt vintersko fra Viking (gore-tex) i to sesonger nå, og er veldig godt fornøyd, så det blir nok det samme i år også. Alltid varm og god, aldri våt og kald, og veldig praktisk med borrelås for enkel av- og på :) Anbefales!

http://www.xxl.no/sko/barn-og-juniorsko/vintersko/hare-gtx-vintersko-1073731

Ifjor hadde vi ecco goretex til ettåringen. Var veldig fornøyd med de! I pr har vi kjøpt viking goretex, så jeg er spent på om vi nmblir like fornøyde med de som med ecco :) syns viking virker litt tyngre enn ecco skoa..

Har "mine første sko" fra super fit, og goretex fra super fit med borrelås frem til hun må ha noe varmere :) hun tør ikke å gå alene enda, og disse skoene er suuuper lette :)

jeg trodde hun måtte ha 19 fordi det er det som passer, men vi kjøpte enten 21 eller 22, så jeg ville absolutt spurt de som jobber der :)

Jenta mi har ponny sko i skinn (sånne første gå sko) og dock boots støvler som hun kun bruker i barnehagen når det regner o.l. . Veldig sjelden snuppa mi har på sko siden hun ikke kan gå enda så vi bruker mest stonz, men vi har funnet ut at de ikke er så vantette som de skal ha det til så snuppa har derfor da på dock boots de dagene det regner veldig og det er masse vannpytter i barnehagen.

Muffin har Ponny-sko i skinn og de er vanntette så det holder. Han vassa opp til leggene i bekken her i 10-15 min (med troll-dressen utenpå) og føttene var like tørre og varme etterpå :) De tar litt tid å få på med lisser da, og i bhg vil de helst ha sko med borrelås. Så da er det jo bare fram med lommeboka... hehe.. Kommer hvertfall til å bruke Ponny-skoene mest hjemme.

Endret av Madolyn&Muffin

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...