Gå til innhold

Så utrolig koselig det høres ut med jentetur! Hva gjør man da?

Anbefalte innlegg

Var inne på en tråd her hvor folk skrev at de gleder seg til å dra til jentetur til spennende plasser. Slo meg nettopp at jeg aldri har vært på jentetur i hele mitt liv! Og heller ikke har noen venninner å be med på en.

Men gleder meg virkelig på deres vegne. Hørtes skikkelig kos ut. Hva gjør man på jentetur da? Spa og resturant og sånn eller ? :D Fortell!

En gang skal jeg også få meg venninner å dra på jentetur med!

Er jo egentlig ei skikkelig kul dame, bare at det ikke vises på utsiden.

Fortsetter under...

Vi er en venninnegjeng som har holdt sammen siden barnskolen, nå er vi alle 35 og 36 år, og vi reiser en gang i året på jentetur.

Vi bor på ulike kanter av landet og vi har hver vår tur til å velge hvor vi skal reise. I vår var vi i Wien. Shopping, mat, sightsing, museum, ustillinger, avslapping med god vin osv. En langhelg med kun oss jentene. Utrolig koselig!

Gleder meg allerede til neste år!

Drar en gjeng jenter til en kul storby (eller annen festlig plass), der man bruker tiden på shopping, restaurantbesøk, uteliv, spabesøk, skravling og dypdykk i vinflaskene! ;)

Alternativt drar man bare til ei hytte og skravler og fjaser. :)

Jeg svarte i den andre tråden. Vi er tre venninner som drar på jentetur til København hvert år (kanskje vi skal prøve oss på noen andre steder snart?)

Da går det i festing og shopping :)

Vi er en venninnegjeng som har holdt sammen siden barnskolen, nå er vi alle 35 og 36 år, og vi reiser en gang i året på jentetur.

Vi bor på ulike kanter av landet og vi har hver vår tur til å velge hvor vi skal reise. I vår var vi i Wien. Shopping, mat, sightsing, museum, ustillinger, avslapping med god vin osv. En langhelg med kun oss jentene. Utrolig koselig!

Gleder meg allerede til neste år!

Kan du anbefale noen av stedene dere har vært? Vi drar kun på hytteturer, noe som er kjempekos, men hadde vært gøy å reise utenlands. :)

Jeg har vært på jentetur til London, Krakow og noen plasser i Norge:) Da shopper vi, ser kanskje på noen severdigheter/utstillinger/forestillinger. Koser oss rett og slett :) Og nyter rolige dager uten barn og mann :)

Annonse

Gjest Juliea - kukløsklan

Vi drar mest på hytteturer:P Vi drikker vin og spiser deilig mat, drar i bakken og på afterski.

På fredagen er vi bare på hytta og prater mest om menn så klart :P

Lørdagen er det bakken, og afterski og da møter vi gjerne en guttegjeng vi drar med på nach :P Med badstu og masse vin :D

Skal til Trondheim på jentetur i Januar, men det er ikke bare fest og moro, men jobb også :)

Fikk så lyst til å bli kjent med deg , Hi. Du virker koselig ;)

De jentene jeg reiser på tur med (ikke ofte altså, kanskje en gang eller to i året) er alt fra,camping,hytte,båt, til hotell weekend i norge eller utlandet. Har vært i københavn,kiel,gøteborg,praha og krakow. I tilegg til noen plasser her i norge.

Vi bare slapper av, koser oss,spiser mye god mat, drikker vin, shopper, ser på serverdigheter, går turer,bader, leser, fniser,fjaser og skravler :)

Vi dro ned til Oslo og var på Mamma Mia forestilling, spiste god mat og var ute på byen.

En annen gang skulle vi til Amsterdam, men plutselig ville de andre ha med seg mennene sine. Jeg ble ikke med den gangen.

I år skal vi på Damenes Lattergalla i Trondheim, med restaurant og byliv attåt.

Har snakket om hyttetur i flere år, men har bare ikke blitt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...