Jelandnr5?! Skrevet 4. oktober 2012 #1 Skrevet 4. oktober 2012 Hvordan forholder dere dere i hverdagen? Jobber dere ? Jeg hadde en blødning på mandag, ingenting på tirsdag, litt brunt utflod på ons og i dag to ganger litt. Blit helt stressa av det greiene her jeg asså...Men vet jo at går det galt så går det galt og jeg kan ik gjøre noe fra el til, men når man har fått beskjed om å holde seg i ro prøver man jo på det da, men nå holder jeg på å bli gal i hode av å sitte i sofaen!
FruFrydmedtotette Skrevet 4. oktober 2012 #2 Skrevet 4. oktober 2012 (endret) Jeg har spottet (er det ikke det det heter?),ikke mer enn at jeg kan bruke truseinlegg siden lørdag kveld,og lever livet mitt nesten akkurat som vanlig. Er hjemme med 2 unger så her er det full rulle. Jeg har ikke trent etter lørdag,men går turer og gjør alt annet som vanlig. Skal til legen i morgen,så er veldig spent på hva de sier der! Men tror nok desverre ikke at å sitte i ro hjelper noe om du er i ferd med å miste,men om det er det du har fått beskjed om hos legen så burde du nok det. Og masse lykke til,håper alt går bra for deg! Endret 4. oktober 2012 av FruFrydmedtotette
Jelandnr5?! Skrevet 4. oktober 2012 Forfatter #3 Skrevet 4. oktober 2012 Fått beskjed om å holde meg i ro for jeg hadde et fint fortser der på ul på.mandag...
lorthomla Skrevet 4. oktober 2012 #4 Skrevet 4. oktober 2012 Fått beskjed om å holde meg i ro for jeg hadde et fint fortser der på ul på.mandag... Håper virkelig at det går bra med deg. Jeg har også hatt flere blødninger dette svangerskapet, men det ser ut til å ha roet seg nå. Går hele tiden og er litt bekymret for at det skal starte igjen, og det er ganske slitsomt ja. Var på ul denne uken, alt så bra ut :-) Er over 12 uker på vei nå, så håper det er et godt tegn. Uansett ønsker jeg deg masse lykke til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå