Gurine og gulla Skrevet 4. oktober 2012 #1 Skrevet 4. oktober 2012 Har en gutt fra før som heter David, det blit vel ikke helt kræsj med Oline vel?...
inimini Skrevet 4. oktober 2012 #2 Skrevet 4. oktober 2012 Jeg syns David og Oline passa kjempe godt sammen:)
Gunner Skrevet 4. oktober 2012 #5 Skrevet 4. oktober 2012 (endret) Ja, jeg syns det passer :-) Endret 4. oktober 2012 av Sine_
Vannmann35 Skrevet 5. oktober 2012 #8 Skrevet 5. oktober 2012 Absolutt ikke! To helt ulike navn, både i opprinnelse og stil. Blir som Odd og Bob eller Kari og Vanessa. Fine navn hver for seg da, men det er en annen sak :-)
Suebird Skrevet 5. oktober 2012 #9 Skrevet 5. oktober 2012 Nei, det ble skikkelig kræsj i mine ører. Beklager.
Gutt i oktober Skrevet 5. oktober 2012 #10 Skrevet 5. oktober 2012 Syns det ble kjempe fint:):) Stol på magefølelsen!
Cornelianelia Skrevet 7. oktober 2012 #12 Skrevet 7. oktober 2012 Synes det fungerer helt fint selv om det er ulike navn.
Hønemor :p Skrevet 7. oktober 2012 #13 Skrevet 7. oktober 2012 To nokså forskjellige navn ja. Synes ikke de passer sammen, men er fine navn hver for seg!!! Min erfaring er at det ikke spiller noe rolle om JEG matcher mine søskens navn!! Har aldri noen sinne vært et tema (annet enn på fleip at jeg har fått det "styggeste" navnet da. De fikk 80-talls navn og jeg et 60-talls navn). Det merkelige med navn er at omgivelsene blir så vant til det at de som kjenner deg ikke synes det er noe rart at du heter akkurat det du heter
junijuli Skrevet 8. oktober 2012 #14 Skrevet 8. oktober 2012 Skjønner ikke hvorfor er det er så viktig for folk at søskens navn har samme opphav. Så lenge navnene høres bra ut sammen - noe jeg synes David og Oline absolutt gjør - burde det da ikke være et problem.
peggy08 Skrevet 15. oktober 2012 #16 Skrevet 15. oktober 2012 Oline og David er ganske forskjellige navn etter mitt hode, men det gjør vel ingenting, eller? Oline er nydelig og synes dere skal bruke det hvis dere liker det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå