Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vet enn kan gå med åpning lenge før fødsel men er 38 uker nå. Jormora sa at når hun sjekket åpningen kom hun rett på hode.. Håper jeg ikke går så mye lenger har så mye vonter nå. Ble tøyet og fikk akupunktur og i dag så håpe håpe

Er 2 gangs foresten

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143977506-3-cm-%C3%A5pning-%C3%A5-moden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper hun sjekker meg og når jeg skal på kontroll på mandag. 38 uker da, og begynner å bli klar, selv om jeg ikke kan klage på vondter:-) men er vel greit å være mentalt forberedt på at termindatoen kommer før noe skjer;-)

Murrer ekstremt i kveld har begynt å ta tiden nå å ser ut som de kommer med ti minutters mellomrom. :)

Men hvordan får du jordmor til å se på deg allerede i uke 38? Er 3 gangs og her vil hun ikke sjekke før ett par dager før terminen..

Murrer ekstremt i kveld har begynt å ta tiden nå å ser ut som de kommer med ti minutters mellomrom. :)

Men hvordan får du jordmor til å se på deg allerede i uke 38? Er 3 gangs og her vil hun ikke sjekke før ett par dager før terminen..

Det har seg slikt. Jeg sliter ekstremt med bekkenet mitt. Skambenet å de kan ikke behandle det, de kan hjelpe å lindre men ikke helåe det. Jeg såver maks 5 timer i døgnet for jeg sliter med å vri meg våkner av at jeg snur meg osv. Jeg har vont for å gå på do men ingen urinveisinfeksjon. Jeg er så utkjørt å kjenner jeg sliter med å få dagene til å gå. Jeg klarer ikke å gjøre noe.. Å jeg er en kjempe aktiv person før problemene ble verre.. Vi snakket sist om i uke 37 at hun kunne kjenne på livmoren kun men i uke 38.

Je hadde sist svangerskaps forgiftning å vann i kroppen har økt raskt den siste tiden og blotrykket begynner å stige. Men ingenting i urinen så får ekstra kontroller nå pga dette å pga vontene..

Vanskeligt å forklare hvordan jeg står per dags dato men sliter ekstremt me vonter.. Mye vonter.. Lite søvn.. Så hun gikk med på å sjekke meg, å sa det hun ønsket å tøye meg i dag når eg brast ut i gråt å fortalte at ting bare var blitt værre siden sist torsdag. "var derfor hun valgte å tøye meg når jeg var så moden og"

Fårhåpentligt vis starter det selv sa hun. Å håpet for min del at det ikke ville gå så lenge til før jeg fikk pga alt nå.

Annonse

Det har seg slikt. Jeg sliter ekstremt med bekkenet mitt. Skambenet å de kan

ikke behandle det, de kan hjelpe å lindre men ikke helåe det. Jeg såver maks

5 timer i døgnet for jeg sliter med å vri meg våkner av at jeg snur meg osv.

Jeg har vont for å gå på do men ingen urinveisinfeksjon. Jeg er så utkjørt å

kjenner jeg sliter med å få dagene til å gå. Jeg klarer ikke å gjøre noe.. Å jeg

er en kjempe aktiv person før problemene ble verre.. Vi snakket sist om i uke

37 at hun kunne kjenne på livmoren kun men i uke 38.

Je hadde sist svangerskaps forgiftning å vann i kroppen har økt raskt den siste tiden og blotrykket begynner å stige. Men ingenting i urinen så får ekstra kontroller nå pga dette å pga vontene..

Vanskeligt å forklare hvordan jeg står per dags dato men sliter ekstremt me vonter.. Mye vonter.. Lite søvn.. Så hun gikk med på å sjekke meg, å sa det hun ønsket å tøye meg i dag når eg brast ut i gråt å fortalte at ting bare var

blitt værre siden sist torsdag. "var derfor hun valgte å tøye meg når jeg var så moden og"

Fårhåpentligt vis starter det selv sa hun. Å håpet for min del at det ikke ville gå så lenge til før jeg fikk pga alt nå.

Huff da , skjønner...

Kanskje du har født til nå?:)) uansett, Lykke masse til!:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...