stearin Skrevet 4. oktober 2012 #1 Skrevet 4. oktober 2012 Jeg strikker vanligvis ikke, men fikk plutselig en ide om at jeg skal strikke noe å sette over mine to puffer. De er hvite, og må prøve å beskytte de ved å sette over trekk. Tenker derfor på et strikket trekk. Men ihvertfall, hvordan gjøres det i praksis? Puffene er runde og diameter er vel omtrentlig 40-45 cm (eller ca. så bred min rumpe er, aner ikke cm) og omtrent 30-40 cm høy. Hvordan kan jeg strikke noe til dette?
Leb76 Skrevet 4. oktober 2012 #2 Skrevet 4. oktober 2012 Har du vurdert å heller hekle? Det vil gjøre det mye enklere siden puffene er runde...
stearin Skrevet 4. oktober 2012 Forfatter #3 Skrevet 4. oktober 2012 Strikke er det jeg kan, derfor tenkte jeg kun på det:-P Er det vanskelig å lære å hekle?
Leb76 Skrevet 4. oktober 2012 #4 Skrevet 4. oktober 2012 Jeg synes ikke det var vanskelig å lære. Det ligger mange videoer og forklaringer på nettet. Hvis du bruker tykt garn og tykk heklekrok, så går det ganske så kjapt også. Og det er jo gøy å se resultater raskt
stearin Skrevet 4. oktober 2012 Forfatter #5 Skrevet 4. oktober 2012 Ok takk for tipset:-) Hekling har jeg hatt lyst til å prøve. Og om resultat vises raskt er jo det egentlig tingen for meg... Har tendens til å la halvferdige prosjekt bli liggende å slenge. Fikk også et tips om å strikke lapper og sy de sammen etterpå. Og da får jeg brukt litt sånn restgarn min mor har liggende rundt omkring:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå