Gå til innhold

Lillestrøm området med termin feb/mars 2013

Anbefalte innlegg

Det ligger ute en tråd på nylig gravide i Lillestrøm men mange av de som er der har termin i nov/des/jan. Kanskje vi som har litt senere skal opprette vår egen.

Jeg har temin 7 mars og bor på Holt, har tvillinger fra før så dette blir min andre graviditet men tredje barn:)

Fortsetter under...

Hei.

I gruppen Lørenskogområdet er vi en del fra området rundt lillestrøm også, er opprettet en hemmelig facebook gruppe som heter vårbaby i lillestrømområdet, men den er ikke mulig å søke opp så administrator må legge dere til.. Bare se i en gruppen som heter lørenskogområdet.

Jeg venter nr 2 og bor på skedsmokorset og har termin 1o.mars

Annonse

• 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Hej! Jag ska flytta till Fet kommune. Väntar mitt första barn 14. april! :)

Hei :)

Jeg venter min første i begynnelsen av mars. Skal på ul på mandag. Kanskje jeg melder meg inn i Facebook gruppen etterhvert :) bor forresten i Fetsund :)

Endret av Jossse

Annonse

Lite utanför Fetsund på Rovenveien. Mot Sörumsand. :) Tar över huset 1. desember. Blir spännande/skönt att testa det lantliga livet :) Vart i Fetsund bor du?

Vi bor rett oppenfor der. Dvs rett frem i rundkjøringen etter brua i stedet for å ta venstre til rovenveien. Så er oppe til venstre oppi området der :) hvor bor dere nå?

• 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...