Gå til innhold

Er det noen flere her som venter på Brevet fra sykehuset om at nå er det klart for å komme inn til IVF?

Anbefalte innlegg

Vi har akkurat vært på utredning, og endelig får vi innvilget IVF! Sykepleier sa at det første vi skal gjøre er å levere blodprøver, og deretter bare vente og vente på å få et brev fra sykehuset hvor de har analysert blodprøvene og kommet frem til hvilken dosering vi skal bruke. Men det som er dumt er at de tviler på at jeg får komme inn før jul :( De tviler på at blodprøvesvarene foreligger før neste mens, som er 1. november, og deretter blir det så tett opp mot jul visstnok :( Så vi må vente heeeeeelt til januar, og det er så lenge til!! :(

Er det noen flere her som venter på det brevet? :)

Fortsetter under...

Gynekologen sendte henvisning i april. Fikk brevet mai/juni. Og så fikk jeg time til samtale nå i september. Og da er jeg igang i samme syklus og starter spray nå i oktober med uttak og innesett i uke 45.

Ting tar tid, men det beste er jo at dere er er igang :) Blodprøvene tok jeg før sommerferien. Det er greit å få tatt disse fort slik at resultatene på de er klar til samtalen. Fikk forresten blodprøvepapirene sammen med innkallingen.

Masse lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...