Gå til innhold

Får man kjøpt Easywalker på østlandet. Hvor?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest <3Barn&Engler<3

Hvor på østlandet tenkte du? De selger hvertfall Easywalker på Babyshop på Hamar, så andre Babyshop butikker burde jo ha merket de også, om ikke, så er det bare å si ifra om at butikken på Hamar har det, så må de bestille.

Vi kjøpte vår Easywalker Duo der nemlig, og der var det en del andre også..

Det virker som de fleste leverandørene har sluttet å selge EasyWalker i butikk av en eller annen grunn... Jeg har også sjekket opptil flere butikker da vi har EasyWalker Sky fra førstemann, og jeg har lyst til å se EasyWalker June slik at jeg kanskje kan kjøpe den.

De har hvertfall sluttet på alle BabyShop butikkene rundt Oslo, samt Barnas Hus. Babymagasinet på Grønland i Oslo solgte også disse og har sluttet. Har hørt rykter om at lilleprinsen.no har et sted man kan komme å se vognene i Bærum. De selger EasyWalker. Ellers har jeg sjekket med Happyland på Svinesund, de har også fortsatt EasyWalker. Ikke alt for langt unna Follo hvertfall.

Engler og Cowboyer på Gjøvik har, Reflex(bare barn) på Lillehammer og Babyshop på Hamar. Men anbefaller å bestille fra Nederland. Vi fikk nettopp vår vogn fra Babyjungle.nl og er kjempe fornøyd! Halve prisen fra i Norge!

Har veldig gode erfaringer med å bestille fra Nederland, men vil jo se vogna først.

Tror ikke jeg orker å reise til Lillehammer eller Gjøvik gitt, da tar jeg heller noe annet.

Men er det ikke fryktelig rart at det er umulig å finne dem i osloområdet?

Hvilken har du forresten og er du fornøyd? Er det lett å komme til i kurven under?

Annonse

Det skjønner jeg! Veldig rart at de ikke er å finne i Oslo området... Men hvis du får sett den, så er det ihvertfall å anbefalle å bestille fra Nederland.

Vi har Easywalker sky og er veldig fornøyd med den. Hatt den som sportsvogn i halvannet år og vært veldig fornøyd hele tiden. Nå skal den testes ut som bagvogn når 3. mann kommer :)

Jeg syns det har vært lett å komme til i kurven under, man har en glidelås som man kan ta ned på begge sider av kurven for å få bedre tilgang. Og når den er lukket er ihvertfall det som ligger oppi der sikret, så jeg har ingenting vondt å si om den :)

Hun som driver Barneutstyrsbutikken på Lillehammer hadde Quatro til den minste der i huset og har vært kjempe fornøyd, får ikke fullrost den.

Så Easywalker som merke er ihvertfall å anbefale! Hvilken du velger kommer jo litt an på hva slags terreng du kommer til å trille mest i.

Jeg syns Sky vogna har vært helt super både på grus/skogsvei, asfalt og inne på kjøpesenter.

Alternativet til easywalker er jo TFK, hvis den er lettere å finne. Litt annet design og utseende, men de samme kvalitetene. Eneste forskjellen er at TFK sin har håndbrems. Jeg har hatt TFK som søskenvogn og var veldig fornøyd med den også. Lette, fine vogner å trille begge to, som er lette å slå sammen, blir små i sammenslått tilstand og er stabile og gode å kjøre til tross for tre hjul :)

En venninne av meg bestilte seg TFK fra Tyskland i sommer og er veldig fornøyd med sin, det er jo også halve prisen fra i Norge.

ok :) Jeg syns nok at Easywalker er en nettere og kanskje penere vogn enn TFK, men smaken er som baken ;) Uansett lette og kjekke vogner begge to.

Som sagt syns ikke jeg at kurven under på Easywalker er noe vanskelig å bruke, men har ikke noe minne av det fra TFK. Kurven under søskenvogna er jo uansett større enn på enkeltvogn, så mulig det er derfor jeg ikke husker det ;)

Håper du finner en som du kan kikke på og prøvetrille da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...