Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Endelig har vi fått gutten vår til verden.. 4 dager på overtid var jeg så drittlei av å gå, siden baby hverken hadde sunket ned eller festet hodet. Tilkalte akupunktør for å se om jeg kunne få litt fortgang på sakene.

Ca 1 time etter at hun har dratt, ble jeg skikkelig trøtt og måtte sove på sofaen i nesten 2 timer. I 1730 tiden begynte jeg å merke "tak" i ryggen og disse steg i styrke frem mot kl 23.. Ringte føden på kk, men de mente det enda kunne gå lang tid, og bare belage meg på venting over natten. Viste seg å være helt på bærtur.. Kl 0130 var riene så sterke at vi bare måtte komme oss avgårde.. Hadde også begynt å få pressrier.. Kom til storken på kk ca kl. 0200-0215, med 7 cm åpning , men ble overført til føden pga lav fosterlyd når jeg hadde rier.

På føden fortsatte riene, og fikk endelig beskjed om å presse det jeg var god for. Gutten var ute kl 0333. Viste seg at gutten hadde hatt navlestrengen 2 ganger rundt halsen og det var grunnen for manglende festing av hodet. For å få gutten ut fort nok måtte de dessverre legge et klipp, men behøvde ellers ingen andre inngrep...

Så nå er jeg sår og øm, men også mamma til en herlig liten gutt :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143977338-jeg-har-f%C3%B8dt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...