Gå til innhold

Nårtid ta urinpøvet til jordmor når du er på do 5 ganger om natten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hehe ja det er ikke lett ;) Jeg tar urinprøva i 6 tiden, og passer på at jeg ikke drikker noe før jeg tar den. Jeg er avhengig å samle opp litt nå siden jeg ikke treffer så godt med strålen da magen er blitt så stor ;)

Hahahahaha nei det er ikke lett nå.. Skal på ekstra kontroll i måren så er det liksom at jeg såver så utroli dårli pga mangen vonter nå i slutten aå var liksom nåtid hihihi

Jordmor sa til meg at det viktigste var å ta urinprøve før man spiste frokost. Dette pga det etter mat kan gi "falskt" utslag på sukker om en f.eks spise druer og drikker juice.

Men for å ta en urinprøve rett så skal det jo helst vaskes og skrubbes og spyles for å unngå utflod i prøven.. Hvordan i ALLE DAGER klarer dere dette? Er jeg heldig klarer jeg et kjapt tørk over med papir/vaskeklut, men da er jeg HELDIG altså! Her i huset klarer jeg ikke å knipe igjen stråla om det smeller...

Annonse

Men for å ta en urinprøve rett så skal det jo helst vaskes og skrubbes og spyles for å unngå utflod i prøven.. Hvordan i ALLE DAGER klarer dere dette? Er jeg heldig klarer jeg et kjapt tørk over med papir/vaskeklut, men da er jeg HELDIG altså! Her i huset klarer jeg ikke å knipe igjen stråla om det smeller...

Jeg klarer heller ikke dette for da må jeg så tisse at det har jeg ikke tid til Jeg tørker bare over med en våtseviett og håper på det beste ;) Får heller gjøre mer ut av det hvis det skulle bli noe feil på prøvene. Mine prøver er alltid fine.........håper det fortsetter

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...