Gå til innhold

Tips - "strekkmerkekrem"!

Anbefalte innlegg

Var så heldig å få en gravide-gave fra en god venninne i forrigeuke, bl.a. en faaaaantastisk lettvint krem fra body shop. Det er en slags "stick", litt som en deodorant, men inni er det en deilig krem(lik body butter). Kjempelett å smøre over mage, rumpe og lår synes jeg! Blir litt tiltak med vanlig krem synes jeg, derfor syns jeg dette var genialt! Dagens anbefaling fra meg :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143977239-tips-strekkmerkekrem/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker Dr. Greve Strekkmerkekrem og kunne ikke vært mer fornøyd. Brukte den etter mitt første svangerskap og strekkmerkene ble hvitere og mindre synlig ganske raskt. Har brukt den siden i fjor, og nå som jeg er gravid igjen så skal iallefall ikke slutte med den. Anbefales på det sterkeste!!;-)

Annonse

Prøvde den sticken sist. Smurte og smurte i måndesvis, men strekkmerkene kom uansett på meg. Kanskje du er så heldig å slipper? :)

Samme her Brukte den i mitt første svangerskap og strekkmerkene kom likevel

Endret av Nostalgia

Jeg bruker Dr. Greve Strekkmerkekrem og kunne ikke vært mer fornøyd. Brukte den etter mitt første svangerskap og strekkmerkene ble hvitere og mindre synlig ganske raskt. Har brukt den siden i fjor, og nå som jeg er gravid igjen så skal iallefall ikke slutte med den. Anbefales på det sterkeste!!;-)

Hvor kjøper du den?:)

jeg fikk masse strekkmerker sist jeg var gravid, men ingen på magen :P er ikke flink til å smøre meg noen plasser på kroppen. prøver å være påpasselig denne gangen med smøring. har brukt baby olje med lavendel litt nå, lukter himmelsk og huden blir myk å fin etterpå :)

Annonse

Prøvde den sticken sist. Smurte og smurte i måndesvis, men strekkmerkene kom uansett på meg. Kanskje du er så heldig å slipper? :)

Samme her Brukte den i mitt første svangerskap og strekkmerkene kom likevel

Det var vel derfor jeg skrev "strekkmerkekrem" i anførselstegn da vettu... Krem er godt å smøre seg med uansett - jeg føler meg i alle fall mye freshere da. Så får bare strekkmerkene komme om de vil! :)

Har vært på apoteket i dag og kjøpt "estelle & thild stretch mark pregnancy oil". Har ikke fått prøvd den enda. Olje varer kanskje lengre enn krem?, synes i alle fall den andre kremen min ble fort oppbrukt, men så har jeg brukt den 2-3 ganger daglig også :)

Det er som flere sier, enten er du disponert for det, eller du et det ikke. Merkene kommer i dypere hudlag enn de du får smurt. Men de som hjelper for å reparere er jo flotte da. Selv har jeg aldri smurt, og har kun merker på brystene selv nå midtveis med nr fire. Håper det varer ut dette svangerskapet også, som er mitt aller siste!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...