Gå til innhold

Når fortelle det i jobben? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynte i ny jobb i august og har en datter på under året, så de forventer vel ikke at jeg skal komme med denne nyheten helt enda :P

Jeg har nettopp vært en uke på ferie, og når jeg ba om den uken så spøkte sjefen med at "Ja, nå kommer hun vel snart med sykemelding også når hun skal ha ferie så tidlig). Det var godsinnet spøk altså, og jeg tror at mannen er veldig forståelsesfull. MEN jeg gruer meg til å fortelle det likevel!

Håper formen holder seg god slik at jeg slipper å sykemelde meg i det hele tatt! Er visst kun 6 uker på vei, så det kan enda snu ;) Har stort sett kontorarbeid, så er ikke mye slitasje heller!

Når fortalte du det på jobben?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er inne i min 10 ende uke,og har enda ikke fortalt det. Tenkte jeg skulle vente til jeg var kommet over de magiske 12 :) Er også ganske i samme båt som deg,begynte i ny jobb i begynnelsen av august og gruer meg egentlig litt til å fortelle det! Har også mannlig sjef. Så får håpe han tar det bra:)

Skrevet

Er 6+2, og sjefa gjennomskua meg :P er to på jobb som vet, de andre får vente. Er noen der som ikke klarer å holde seg fra å plappre..

Skrevet

Jeg begynte i ny jobb for under 3 uker siden, og fortalte det i forrige uke. Fikk klem av sjefen og gratulasjon i dag, så det var helt fantastisk. Spesielt siden jeg blei trua med sparken i forrige jobb da jeg ble gravid. Er bare 8+6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...