Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2012 #1 Skrevet 3. oktober 2012 Er innenfor adecco per dd. mens jeg søker en fast stilling. Har jobb omtrent hver eneste dag Inntekta min inkl os + barnebidrag+ barnetrygd er på ca 22 000 kr.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2012 #2 Skrevet 3. oktober 2012 Nei, vikariat er ikke sikker inntekt, for plutserlig er vikariatet over, og adecco har ikke klart å skaffe nytt vikariat enda.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2012 #3 Skrevet 3. oktober 2012 Jeg er student og fikk billån i Sparebank1. Fikk lånet på dagen
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2012 #4 Skrevet 3. oktober 2012 Er innenfor adecco per dd. mens jeg søker en fast stilling. Har jobb omtrent hver eneste dag Inntekta min inkl os + barnebidrag+ barnetrygd er på ca 22 000 kr. Jeg fikk billån på 80 000 uten fast inntekt. Var hos Santander. Sendte inn 12 lønnsslipper, og en bekreftelse fra vikarbyrået på at jeg hadde vært ansatt hos dem og hvor mye jeg hadde jobbet.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2012 #5 Skrevet 3. oktober 2012 Billån er da ikke noe problem å få. Vi fikk det på dagen uten noe dokumentasjon.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2012 #6 Skrevet 3. oktober 2012 Jeg fikk billån hos santander på ca 70 000 uten fast inntekt. Hadde fast hver 3 helg, men resten var kun ekstravakter og det var de som gjorde at jeg fikk lånet
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2012 #7 Skrevet 3. oktober 2012 Spørs kor mykje beløpet lyder på da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå