Gå til innhold

Bakoverlent livmor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gynekologene har ialle år informert meg om at jeg har tilbakelent livmor. De har også spurt om jeg er plaget med det. Det vet jeg jo ikke, vet ikke hvordan det er å ikke ha det. Nå som jeg er gravid har det noe å si? Vil jeg bære barnet innover og få dårlig plass til innmaten min?

Fortsetter under...

Skrevet

Har ikke noe å si. Den bikker framover etterhvert. Er ganske vanlig å ha bakovervent livmor. Jeg merker det innimellom når vi har sex og han støter litt for langt inn. Da kan det være litt vondt. Kos deg videre m babyen i magen :)

Skrevet (endret)

Jeg har også bakoverlent livmor. Aldri hatt noen plager med det hverken før, under eller etter graviditetene.

Endret av yrild
Skrevet

Jeg har også det. Da jeg var yngre sa en gynekolog til meg at jeg kom til å slite med å bli gravid pga livmorhalsens plassering. Jeg bekymret meg endel for det, men da vi begynte å prøve ble jeg gravid iløpet av to måneder første gang, og iløpet av en måned andre gang. Null problem! Jeg kan av og til merke under sex at det gjør vondt å støte veldig hardt, men ellers ingen andre problemer. .

Under graviditeten snur livmoren seg til vanlig stilling etter hva jeg har skjønt, og svangerskapet forløpet som normalt :-)

Skrevet

Takk for svar. En bekymring mindre :)

HI

Skrevet

Har det samme, men null plager :) har hørt man KAN slite litt med å bli gravid (pga limortappens plassering??), men jeg blir gravid bare mannen min kikker på meg, så de får si hva de vil ;) null problemer før, null problemer som gravid :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...