doble Skrevet 3. oktober 2012 #1 Skrevet 3. oktober 2012 Kan ikke tro det egentlig!?? Har ikke ømme pupper i det hele tatt! Litt småuggen på morgenen og stikkninger i bekkenet og murringer i korsryggen, det er alt. 1 pp etter MA, så klarer ikke helt å glede meg enda.. Helt utrolig at det klaffet egentlig?!? Hadde super ømme pupper sist da jeg hadde MA. Pleier også og ha ømme pupper fra EL til mens, denne gangen trodde jeg ikke at jeg hadde hatt EL en gang..
snuppo Skrevet 3. oktober 2012 #3 Skrevet 3. oktober 2012 Gratulerer så mye :-) ps: jeg er i uke 9 og har fint lie ømme pupper:P
doble Skrevet 3. oktober 2012 Forfatter #10 Skrevet 3. oktober 2012 Takk for gratulasjoner:D Håper det klaffer for alle dere andre som prøver;) Håper vi sees i 1.trimester forumet:)
mosmo Skrevet 3. oktober 2012 #13 Skrevet 3. oktober 2012 Gratulerer masse ;D Håper jeg føler etter,veldig snart hehe
mangesommerfuglerimagen Skrevet 4. oktober 2012 #14 Skrevet 4. oktober 2012 Gratulerer så masse!:-D håper også det klaffer for oss andre prøvere:-)
mibella Skrevet 5. oktober 2012 #15 Skrevet 5. oktober 2012 Er i lik situasjon (første pp etter sa her), håper vi blir like heldig som deg denne mnd:) Gratulerer så mye og lykke til med sv.skapet!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå