Gå til innhold

Vekt og lengde på din 20 mnd barn!

Anbefalte innlegg

Hei.

Kom nettopp hjem fra helsestasjonen. Var å veide og skjekket höyden hans. Elias er nå 90 cm og 14 kilo. Hvordan er deres små på lengde og vekt? Jeg tror jeg har et langt barn.

Og hvordan er hverdagen med deres små gullunger?

Ha en fin dag videre:)

Fortsetter under...

hverdagen er. fylt av mye grensetesting. språket har eksplodert. hermer etter alt vi sier. Klatrer høyt og lavt-- nettopp begynt å klatre ut av senga så vi skal begynne med stor seng snart.

Han har begynt å bokse for å se hva slags reaksjon han får-- mindre hyggelig.

Mye mindre interessert i pupp nå, så vi er nær slutten der også. blir 2 i januar--

Min blir også 2 år i Januar. Min er veldig utfordrende i allt han gör, pröver å teste ut hvor langt vi går. De siste 2 ukene har språket kommet bare mer og mer. Elias har värt flaske barn, men han får en flaske välling når han skal legge seg. Han har begynt å ville gå på potte og vi har sluttet med smokk på dagtid.

Han er små spist, men får i seg det han skal. Er det fler der ute som har snart 2 åringer? Morsomt å höre hvordan andre har det.

Annonse

Ja, og hun er rimelig fantastisk <3 Blir 2 i desember.

Tipper 13,5 kg og 87 cm. Prater i lange setninger. Begynt å trasse litt. Spiser mindre enn før. Sover mindre og mindre på dagen. Veldig moro å være sammen henne. Nettopp begynt å løpe.

Endret av Jenny251210

Annonse

Jenta mi er 86 cm og 10,8 kg. Målt her hjemme da, så hvor nøyaktig det er vet jeg ikke. Trodde hun var lang jeg, men det var før jeg leste denne tråden;)

Hverdagen er hektisk. Grenser skal hele tiden testes ut, trassen begynner å vise seg og hun kan ha stålvilje. Men hun er også en skikkelig gladjente, gir verdens beste klemmer og elsker å være sammen med mamma og pappa. Hun har begynt å sette sammen ord: hade pappa, fædi pusse (ferdig å pusse) og er veldig bestemt på hvilken bok hun vil lese om kvelden (bytter mellom to favoritter). Er herlig å se at hun utvikler seg og begynner å virkelig bli sin egen person:)

Så koselig å höre om andere snart 2 åringer. Synes de er så morsomme i denne alderen. Her i heimen har vi 3 språk, norsk, svensk og Libanesisk. Og Elias prater alle tre. Men siden vi bor i sverige så blir det så klart at han prater mest svensk. Nå i helgen klarte han å si hade momo (mormor) til min mamma. Sött:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...