Gå til innhold

Er du fornøyd med kroppen din?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg øler meg ikke noe bra, har nesten ikke fått mage da, men det som er kommet føles ikke som noe gravidmage, men mer som jeg har lagt på meg masse på magen. Jeg føler meg absolutt ikke fin, bare ekkel å feit. er 25 uker nå.

Dette synes jeg er interessant. Vi er så indoktrinert av hvordan kvinneidealet skal være nå til dags, at vi knapt får lov til å glede oss over å vokse og nyte å være gravide. Selv er jeg 14+2 og er i midt-i-mellom-fasen, og kjenner også selvsagt på den "kan ikke bare gravid-magen komme snart, så jeg slipper å bare se tjukk ut"-følelsen. Samtidig irriterer det meg at jeg lar meg selv falle inn i den runddansen, det er jo bare sånn det er - vokser man ikke, er jo ikke det bra heller. Jeg prøver å innfinne meg med forandringene, og tror jeg kommer til å trives godt med gravidtilværelsen - har jo gledet meg til dette lenge, og neimen om jeg skal la samfunnets oppfatning av en såkalt fin kropp få ødelegge gleden! ;) Må bare skjønne at det kun er selvpining jeg driver med. Forteller meg selv hver dag at jeg skal være takknemlig for at jeg får muligheten til å være gravid :) Noen kilo på for en så god sak, det er god investering, det! :)

Jeg er mer fornøyd med meg selv som gravid enn når jeg ikke er gravid :) Har litt mage som jeg alltid prøver å kle bort, men nå kan jeg endelig ha trange gensere og fremheve magen :) Akkurat nå er jeg 13 uker på vei og kan nok se ut som jeg bare er feit framfor helt tydelig gravid, men det driter jeg i..jeg framhever magen allerede nå og gleder meg til den blir enda mer tydelig :D

Er igrunn mye mer fornøyd med kroppen min nå som jeg har passert 30... gravid eller ikke;-))

Håper selvfølgelig strekkmerkene holder seg borte denne gangen også. Føler meg elendig og kvalm, så sånn sett er jeg og kroppen ikke helt venner!!

Spiser og spiser og føler meg ganske oppblåst... :-)

Hahaha... sitter å leser varslene og ser at jeg har kommentert i denne tråden!

Hadde nok ett lyst øyeblikk da jeg forvillet meg inn på 2.trim ..hehe

Ganske missvisende kommentar egentlig, har passert 30 åR ikke kilo.....

12 uker og 5 kilo pluss er ikke noe særlig det heller altså;-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...