Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2012 #1 Skrevet 3. oktober 2012 Nå tenker jeg på både kvinner og menn som kommer hjem etter grøftefylla kl 6 på morgenen. Kvinner og menn med familier og barn. Det jeg lurer på, hva er så morsomt og gledelig å drikke seg dritings, spy, ha tømmermenn dagen etterpå og ikke huske noen ting fra dagen før? Jeg forstår at man synes det er gøy å være beruset og ha lett promille, da man ikke lenger er sjenert og koser seg virkelig. Men hva er så kos å ha 3 i promille på en fest???
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2012 #2 Skrevet 3. oktober 2012 Fordi det er morsomt når man en gang hvert skuddår tar seg ei skikkelig rotbløyte!
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2012 #3 Skrevet 3. oktober 2012 Fordi det er morsomt når man en gang hvert skuddår tar seg ei skikkelig rotbløyte! Men HVA konkret er morsomt med dette? Når man ikke klarer å snakke og gjøre rede for seg og er kjempedårlig dagen etterpå?
Himmel og hav Skrevet 3. oktober 2012 #4 Skrevet 3. oktober 2012 Det har aldri jeg skjønt heller, så jeg venter spent på gode forklaringer
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2012 #5 Skrevet 3. oktober 2012 Fordi det er morsomt når man en gang hvert skuddår tar seg ei skikkelig rotbløyte! Men HVA konkret er morsomt med dette? Når man ikke klarer å snakke og gjøre rede for seg og er kjempedårlig dagen etterpå? Det er derfor man tar bilder og legger ut på Facebook. Følger du ikke med? Det er så deilig å bare ta en skikkelig fest! Og så kan man drikke masse brus og tylle i seg en god burger dagen derpå mens man ser film og slacker på sofa`n. Digg digg digg!
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2012 #6 Skrevet 3. oktober 2012 Det har aldri jeg skjønt heller, så jeg venter spent på gode forklaringer Så at det er morsomt holder ikke for deg? Hurra, for at du ikke er min mor og at jeg ikke trenger å stå skolerett for deg. Jippi
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2012 #7 Skrevet 3. oktober 2012 Klarer heller ikke å forstå det. Forstår på en måte at opprørske tenåringer gjør det, men ikke folk som er voksne og har familie. å ta noen glass og bli god og brisen er noe annet.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2012 #8 Skrevet 3. oktober 2012 Fordi det er morsomt når man en gang hvert skuddår tar seg ei skikkelig rotbløyte! Men HVA konkret er morsomt med dette? Når man ikke klarer å snakke og gjøre rede for seg og er kjempedårlig dagen etterpå? Det er derfor man tar bilder og legger ut på Facebook. Følger du ikke med? Det er så deilig å bare ta en skikkelig fest! Og så kan man drikke masse brus og tylle i seg en god burger dagen derpå mens man ser film og slacker på sofa`n. Digg digg digg! Og da skal mannen passe barna deres i 2 dager, dagen du drikker deg dritings på fest og neste dag når du er indisponibel og må "hente deg inn"? Voksent...
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2012 #9 Skrevet 3. oktober 2012 Det har aldri jeg skjønt heller, så jeg venter spent på gode forklaringer Så at det er morsomt holder ikke for deg? Hurra, for at du ikke er min mor og at jeg ikke trenger å stå skolerett for deg. Jippi Hun skjønner sikkert ikke hva som er morsomt med det, derfor hun venter på forklaringer. HI
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2012 #10 Skrevet 3. oktober 2012 Trodde ikke "voksen" gjorde det med vilje...SOmd u sier. "lett promille" er for noen alfa og omega for og kunne senke skuldre, le og tøyse sammen med andre, eller man bare synes det er litt ekstra morsomt..Bonus at det finnes så mye som SMKAER godt Men det er lenge siden jeg sluttet og "gå på fylla";- altså at man palnla "dagenderpå". Nå er det evigheter siden jeg "led sist",- og enda lenger siden jeg sa; "i kveld skal jeg på fest, så i morgen kan jeg ikke..." Vel, KAN jo si det, men da kun fordi det som skal skje skjer så tidlig at man må opp FøR 0900...Alt som skjer slik at man kan sove frem til da, er greit og ta på seg "dagen derpå": For man blir jo som regel litt lenger opp enn til vanlig. Men noen gang så er det umulig og forutsi hvordan man blir. Etter en øl kan man risikerer og "falle ut" og miste alt av fornuft mtp hva man drikker, eller man er på besøk hvor de lager supergode drinker, som egentlig er dritsterke, men man tror er svakere enn øl osv osv..Eller man bare rett og slett ikke tåler noe den kvelden..DA kan man lett havne på grøftefylla,- selv om man ikke vil det Og det var vet det som hente forrige gang jeg endte opp med hangover.IKKE grøftefyll, men hangover dagen derpå.....Men og ha det som MåL og bli kjempefull OG hangover,- det skjønner kke jeg heller helt...
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2012 #11 Skrevet 3. oktober 2012 Fordi det er morsomt når man en gang hvert skuddår tar seg ei skikkelig rotbløyte! Men HVA konkret er morsomt med dette? Når man ikke klarer å snakke og gjøre rede for seg og er kjempedårlig dagen etterpå? Det er derfor man tar bilder og legger ut på Facebook. Følger du ikke med? Det er så deilig å bare ta en skikkelig fest! Og så kan man drikke masse brus og tylle i seg en god burger dagen derpå mens man ser film og slacker på sofa`n. Digg digg digg! Og da skal mannen passe barna deres i 2 dager, dagen du drikker deg dritings på fest og neste dag når du er indisponibel og må "hente deg inn"? Voksent... Enten så tar han barna med på hytta eller så er de hos besteforeldrene. Barna tar ingen skade av at jeg stikker på en skikkelig fest hvert 4. år
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2012 #12 Skrevet 3. oktober 2012 Det har aldri jeg skjønt heller, så jeg venter spent på gode forklaringer Så at det er morsomt holder ikke for deg? Hurra, for at du ikke er min mor og at jeg ikke trenger å stå skolerett for deg. Jippi Hun skjønner sikkert ikke hva som er morsomt med det, derfor hun venter på forklaringer. HI Tviler på at hun og jeg har samme oppfatning av hva som er morsomt så det å skulle forklare dette til henne har ingenting for seg. Noen mener at kaffe og bingo er morsomt, hun er sikkert den typen
Mandalas Skrevet 3. oktober 2012 #13 Skrevet 3. oktober 2012 Det gjør vel ingenting om mannen må ha barna i to hele dager å bli så full at jeg ikke husker noe er ikke så gøy akkurat, men å bli ganske så full (godt over brisen) er ganske moro må jeg innrømme.
Gjest Miryks Skrevet 3. oktober 2012 #14 Skrevet 3. oktober 2012 Tja, noen skjønner ikke hvorfor jeg har hund Hva er så morsomt med å måtte gå turer hver dag, plukke opp dritt, treninger, hundehår på møbler osv? JEG synes det er gøy. JEG synes det kan være gøy, en gang i blant, å drikke seg så fjern at en trenger bilder for å huske hva som skjedde. Her i huset slipper mannen å ta ungene dagen min derpå. Jeg blir ikke dårlig, uansett hva jeg drikker. Er som oftest jeg som er oppe først med ungene.
Himmel og hav Skrevet 3. oktober 2012 #15 Skrevet 3. oktober 2012 Det har aldri jeg skjønt heller, så jeg venter spent på gode forklaringer Så at det er morsomt holder ikke for deg? Hurra, for at du ikke er min mor og at jeg ikke trenger å stå skolerett for deg. Jippi Hun skjønner sikkert ikke hva som er morsomt med det, derfor hun venter på forklaringer. HI Tviler på at hun og jeg har samme oppfatning av hva som er morsomt så det å skulle forklare dette til henne har ingenting for seg. Noen mener at kaffe og bingo er morsomt, hun er sikkert den typen Drikker ikke kaffe og har aldri vært på bingo. Om du synes rave rundt, drite deg ut, gjøre ting du angrer på, si ting du neppe ville sagt i edru tilstand, snøvle, spy, ha hodepine, kvalme, dehydrering og bondeanger er gøy, så er det helt i orden for meg. Kjør på! Men jeg fatter fortsatt ikke at det veien opp til den promillen er så morsom at det er verd alt det andre. Og som en som stopper på "jeg kan kjøre bil til lunsj dagen etter"-promille, så er det ingen av de som drikker seg dritings som er på langt nær så morsomme, sjarmerende, sexy eller veltalende i fylla som de tror selv. Men du er sikkert et like stort sjarmtroll full som edru...
Kortslutning Skrevet 3. oktober 2012 #16 Skrevet 3. oktober 2012 Snakker for meg selv, men innimellom havner man jo litt "utpå" utenat man hadde tenkt det:) Har hatt noen fester der jeg skulle bare ta noen glass og kose meg, men så ble det så gøy og noen glass ble til mange. Og vips, så er man blitt litt for full:) Men jeg kan virkelig ikke fordra å være full, det er fælt! Men dessverre så skjer det en gang i jubelåret:)
Salomine Skrevet 3. oktober 2012 #17 Skrevet 3. oktober 2012 Forstår heller ikke hva som er så morsomt med det. Og skjønner ikke at mandagen derpå venter seg medfølelse fordi man står på hodet i do og spyr etter fyllefesten dagen før, når man helt bevisst har drukket for å oppnå en tilstand hvor man vet man blir slik. Og dessuten husker de ikke en ting av hva de gjorde kvelden og natta før. Syns også det er kjedelig å være på fest og sitte og høre på fyllerør. Og de som fyllefester syns nok jeg er kjedelig. Men for all del, jeg er IKKE imot alkohol og heller ikke fest. Og når alt kommer til alt så får hver gjøre som de vil. Og vi får innse at hva som oppfattes som gøy er forskjellig hos den enkelte.
☆☆☆ Skrevet 3. oktober 2012 #18 Skrevet 3. oktober 2012 Det å bli dritings har skjedd nokre gongar i ungdommen. Det var rett og slett uhell som ein kan kome ut for før ein lærer kor grensa går. Det var ikkje moro da, kan ikkje tenke meg at det er moro no. Men gladbrisen er ein fin tilstand innimellom (slik eg hugsar det, har vore belemra med graviditet og amming i godt over eit år)..
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2012 #19 Skrevet 3. oktober 2012 Det har aldri jeg skjønt heller, så jeg venter spent på gode forklaringer Så at det er morsomt holder ikke for deg? Hurra, for at du ikke er min mor og at jeg ikke trenger å stå skolerett for deg. Jippi Hun skjønner sikkert ikke hva som er morsomt med det, derfor hun venter på forklaringer. HI Tviler på at hun og jeg har samme oppfatning av hva som er morsomt så det å skulle forklare dette til henne har ingenting for seg. Noen mener at kaffe og bingo er morsomt, hun er sikkert den typen Drikker ikke kaffe og har aldri vært på bingo. Om du synes rave rundt, drite deg ut, gjøre ting du angrer på, si ting du neppe ville sagt i edru tilstand, snøvle, spy, ha hodepine, kvalme, dehydrering og bondeanger er gøy, så er det helt i orden for meg. Kjør på! Men jeg fatter fortsatt ikke at det veien opp til den promillen er så morsom at det er verd alt det andre. Og som en som stopper på "jeg kan kjøre bil til lunsj dagen etter"-promille, så er det ingen av de som drikker seg dritings som er på langt nær så morsomme, sjarmerende, sexy eller veltalende i fylla som de tror selv. Men du er sikkert et like stort sjarmtroll full som edru... Jeg lever ikke for å behage deg eller for å gjøre det du vil
Himmel og hav Skrevet 3. oktober 2012 #20 Skrevet 3. oktober 2012 Det har aldri jeg skjønt heller, så jeg venter spent på gode forklaringer Så at det er morsomt holder ikke for deg? Hurra, for at du ikke er min mor og at jeg ikke trenger å stå skolerett for deg. Jippi Hun skjønner sikkert ikke hva som er morsomt med det, derfor hun venter på forklaringer. HI Tviler på at hun og jeg har samme oppfatning av hva som er morsomt så det å skulle forklare dette til henne har ingenting for seg. Noen mener at kaffe og bingo er morsomt, hun er sikkert den typen Drikker ikke kaffe og har aldri vært på bingo. Om du synes rave rundt, drite deg ut, gjøre ting du angrer på, si ting du neppe ville sagt i edru tilstand, snøvle, spy, ha hodepine, kvalme, dehydrering og bondeanger er gøy, så er det helt i orden for meg. Kjør på! Men jeg fatter fortsatt ikke at det veien opp til den promillen er så morsom at det er verd alt det andre. Og som en som stopper på "jeg kan kjøre bil til lunsj dagen etter"-promille, så er det ingen av de som drikker seg dritings som er på langt nær så morsomme, sjarmerende, sexy eller veltalende i fylla som de tror selv. Men du er sikkert et like stort sjarmtroll full som edru... Jeg lever ikke for å behage deg eller for å gjøre det du vil Du verden...
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2012 #21 Skrevet 3. oktober 2012 Det har aldri jeg skjønt heller, så jeg venter spent på gode forklaringer Så at det er morsomt holder ikke for deg? Hurra, for at du ikke er min mor og at jeg ikke trenger å stå skolerett for deg. Jippi Hun skjønner sikkert ikke hva som er morsomt med det, derfor hun venter på forklaringer. HI Tviler på at hun og jeg har samme oppfatning av hva som er morsomt så det å skulle forklare dette til henne har ingenting for seg. Noen mener at kaffe og bingo er morsomt, hun er sikkert den typen Drikker ikke kaffe og har aldri vært på bingo. Om du synes rave rundt, drite deg ut, gjøre ting du angrer på, si ting du neppe ville sagt i edru tilstand, snøvle, spy, ha hodepine, kvalme, dehydrering og bondeanger er gøy, så er det helt i orden for meg. Kjør på! Men jeg fatter fortsatt ikke at det veien opp til den promillen er så morsom at det er verd alt det andre. Og som en som stopper på "jeg kan kjøre bil til lunsj dagen etter"-promille, så er det ingen av de som drikker seg dritings som er på langt nær så morsomme, sjarmerende, sexy eller veltalende i fylla som de tror selv. Men du er sikkert et like stort sjarmtroll full som edru... Jeg lever ikke for å behage deg eller for å gjøre det du vil Du verden... Kom som et sjokk på deg? Du kommer nok over det
Gjest Miryks Skrevet 3. oktober 2012 #22 Skrevet 3. oktober 2012 (endret) Det har aldri jeg skjønt heller, så jeg venter spent på gode forklaringer Så at det er morsomt holder ikke for deg? Hurra, for at du ikke er min mor og at jeg ikke trenger å stå skolerett for deg. Jippi Hun skjønner sikkert ikke hva som er morsomt med det, derfor hun venter på forklaringer. HI Tviler på at hun og jeg har samme oppfatning av hva som er morsomt så det å skulle forklare dette til henne har ingenting for seg. Noen mener at kaffe og bingo er morsomt, hun er sikkert den typen Drikker ikke kaffe og har aldri vært på bingo. Om du synes rave rundt, drite deg ut, gjøre ting du angrer på, si ting du neppe ville sagt i edru tilstand, snøvle, spy, ha hodepine, kvalme, dehydrering og bondeanger er gøy, så er det helt i orden for meg. Kjør på! Men jeg fatter fortsatt ikke at det veien opp til den promillen er så morsom at det er verd alt det andre. Og som en som stopper på "jeg kan kjøre bil til lunsj dagen etter"-promille, så er det ingen av de som drikker seg dritings som er på langt nær så morsomme, sjarmerende, sexy eller veltalende i fylla som de tror selv. Men du er sikkert et like stort sjarmtroll full som edru... Jeg lever ikke for å behage deg eller for å gjøre det du vil Du høres ut som meg. Da jeg var 15... Endret 3. oktober 2012 av Miryks
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2012 #23 Skrevet 3. oktober 2012 Det har aldri jeg skjønt heller, så jeg venter spent på gode forklaringer Så at det er morsomt holder ikke for deg? Hurra, for at du ikke er min mor og at jeg ikke trenger å stå skolerett for deg. Jippi Hun skjønner sikkert ikke hva som er morsomt med det, derfor hun venter på forklaringer. HI Tviler på at hun og jeg har samme oppfatning av hva som er morsomt så det å skulle forklare dette til henne har ingenting for seg. Noen mener at kaffe og bingo er morsomt, hun er sikkert den typen Drikker ikke kaffe og har aldri vært på bingo. Om du synes rave rundt, drite deg ut, gjøre ting du angrer på, si ting du neppe ville sagt i edru tilstand, snøvle, spy, ha hodepine, kvalme, dehydrering og bondeanger er gøy, så er det helt i orden for meg. Kjør på! Men jeg fatter fortsatt ikke at det veien opp til den promillen er så morsom at det er verd alt det andre. Og som en som stopper på "jeg kan kjøre bil til lunsj dagen etter"-promille, så er det ingen av de som drikker seg dritings som er på langt nær så morsomme, sjarmerende, sexy eller veltalende i fylla som de tror selv. Men du er sikkert et like stort sjarmtroll full som edru... Jeg lever ikke for å behage deg eller for å gjøre det du vil Du høres ut som meg. Da jeg var 15... Uhh uhh, så voksen vi er. Kos deg på bingo du, gamla
Gjest Miryks Skrevet 3. oktober 2012 #24 Skrevet 3. oktober 2012 Uhh uhh, så voksen vi er. Kos deg på bingo du, gamla Gamla? Jeg er mest sannsynlig på din alder. Bingo? Njæææ, foretrekker noe så kjedelig som en fest, jeg. (Dessuten må nesten noen av oss være voksen. Du mislykkes. Big time. Både på å være voksen og det desperate forsøket på å være morsom.
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 3. oktober 2012 #25 Skrevet 3. oktober 2012 Det er IKKE gøy! Synes det er helt topp å være brisen, men å bikke over et visst stadie, er helt forferdelig:-( I ungdommen fikk jeg et eller annet dritt i drinken min, og jeg husker bare bruddstykker av kvelden. Lå i mitt eget spy på et gulv- blackout- satt i en sofa - blackout - lå plutselig i ei fremmed seng (med klær på heldigvis) med en fyr - blackout- kompisen min som plutselig stod og kjeftet han andre huden full - blackout - kompisen min som bar meg ned trappa - blackout - så var jeg i min egen seng....... Det var helt forferdelig:-( Hadde ikke kontroll på noe, og jeg ser at det var VELDIG flaks at jeg ikke ble voldtatt den kvelden......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå